تجمع جمعی از متقاضیان مسکن مهر در یزد:

افرادی که در دولت قبل پول پرداخت کرده اند اما بی خانمان هستند/ورود دادگستری به کلاهبرداری های مسکن مهر در یزد

جمعی از متقاضیان مسکن مهر اهرستان منطقه اکرم آباد شهر یزد با حضور در استانداری رسیدگی فوری به مشکلات این واحدها را خواستار شدند.

به گزارش یزدی نیوزاین افراد حل مشکل پرونده تحویل خانه های این منطقه را که به دلیل فروش مازاد واحدها از سوی هیات مدیره با مشکلاتی مواجه شده از مدیریت ارشد استان خواستار شدند .
آنان در درخواست هایی خطاب استاندار مدعی شدند: از سال ۸۷ تاکنون با پرداخت ۶۵ میلیون تومان هنوز مسکن مهر خود را تحویل نگرفته اند .
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در خصوص مشکلات متقاضیان مسکن مهر اهرستان به ایرنا گفت: پرونده این موضوع که بیشتر کلاهبرداری است در دادگاه درحال رسیدگی است و باید در دادگستری برای آن تصمیم گیری شود.
سیدمحمدرضا سیدحسینی افزود: فردی یک مجموعه ۶۴ واحدی را به ۹۰ نفر فروخته و باید هیات مدیره پاسخگوی متقاضیان باشد.
مدیرمسکن اداره کل راه و شهرسازی استان یزد نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: درباره تخلفات شرکت تعاونی مسکن مهر اهرستان بارها از سوی اداره راه و شهرسازی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تذکر داده شد.
داوود دانشگر افزود: قراردادهای این شرکت اصلا به تایید نرسیده و شرکت تعاونی به‌صورت خودسرانه به تنظیم مفاد قرارداد اقدام و اعضاء هم بدون بررسی بندها، قرارداد را امضا کرده‌اند.
وی ادامه داد: هر چند این طرح ۶۴ واحدی به ۹۵‌متقاضی واگذار اما اسامی ثبت شده در اداره کل راه و شهرسازی به تعداد واحدهاست .
دانشگر تصریح کرد: پرونده تخلف این افراد در بازپرسی یزد در حال رسیدگی است و تا اعلام نتیجه بازپرسی، عملیات ساخت مجموعه متوقف شده است.
عملیات ساخت مسکن مهر اهرستان در سایت مسکن مهر واقع در بلوار مدرس از سال‌90 با ظرفیت ۶۴ واحد در ۳ بلوک آغاز شده اما بر اساس ادعای متقاضیان، مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت تعاونی با ثبت‌نام‌های خارج از ضوابط و اخراج برخی از اعضا بدون بازگرداندن آورده آنها، پای ۹۵ متقاضی را به این طرح باز کرده است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..