خانه احزاب در یزد راه‌اندازی می‌شود

no-thumbs

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از راه‌اندازی خانه احزاب در یزد خبر داد و گفت: رایزنی‌های لازم برای انتخاب ساختمانی برای این خانه در حال انجام است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی در جلسه احزاب استان یزد با قائم مقام وزیر کشور با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در اردیبهشت‌ماه سال آینده اظهار داشت: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم، حضور و فعالیت تشکل‌ها و احزاب سیاسی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای راه‌اندازی خانه احزاب در استان یزد بیان کرد: راه‌اندازی خانه احزاب در جلسه قبلی احزاب و تشکل‌های سیاسی استان یزد تصویب شد و اکنون پیگیر راه‌اندازی آن هستیم و امیدواریم بتوانیم اولین استانی باشیم که خانه احزاب در آن راه‌اندازی شده است.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد یادآور شد: رایزنی برای در نظر گرفتن فضا ساختمانی مناسب برای خانه احزاب در حال انجام است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه استان یزد به نوعی استان سیاسی است، فعالیت‌های سیاسی بسیار گسترده‌ای باید در سطح استان و در آ‌ستانه انتخابات برنامه‌ریزی شود تا شاهد شور و نشاط سیاسی در استان باشیم.

طالبی با تاکید بر فعالیت گسترده احزاب در انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: انتخابات پیش رو باید تجلی حضور بسیار خوب، شکوهمند و سازماندهی شده احزاب در انتخابات باشد و احزاب باید ظرفیتی خوب را در این راستا ایجاد کنند.

وی در مورد برگزاری جلسات احزاب در استان یزد نیز اظهار داشت: این جلسات در طول سه سال گذشته به طور مرتب برگزار شده و در موضوع‌های مختلف، تشکل‌ها و احزاب مورد مشورت قرار گرفته‌اند و از نظرات آنها در بسیاری از امور استفاده شده است.

طالبی اظهار امیدواری کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی استان یزد بتوانند با انجام رسالت ذاتی خود، نشاط سیاسی را در جامعه ایجاد کنند.

 در این نشست که با حضور قائم مقام وزیر کشور برگزار شد، یک نماینده از اصولگرایان، یک نماینده از اصلاح‌طلبان و یک نماینده از اقلیت‌های زرتشتی استان یزد به بیان مسائل و دیدگاه‌های خود پرداختند.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..