عباسی در یزد:کمر دلار باید بشکند

به گزارش یزدی نیوزرئیس اندیشکده یقین گفت: ما با جنگی به نام جنگ ارزی مواجه هستیم و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری تاکید دارند ارزش دلار باید شکسته شود.

 حسن عباسی، در همایش «من مستکبرم! پس هستم» در دانشگاه یزد اظهار داشت: کشور چند هزار ساله ایران با جنگ نرم شکست نمی خورد زیرا مقاوم سازی در این زمینه صورت گرفته اما با جنگ ارزی ظرف ۴۸ ساعت و کمتر قابل شکستن است.

وی افزود: برای همین است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «آقایی و ارزش دلار را بشکنید» زیرا ما با یک جنگ ارزی مواجه هستیم.

عباسی ضمن تشکر از کسانی که برای استفاده از دینار در سفر اربعین تبلیغ می‌کنند، بیان کرد: چرا بین ایران با پول رایج ریال و عراق با پول رایج دینار، دلار باید پایه معاملات باشد بنابراین طرح اربعین بدون دلار می تواند زمینه شکست خوردن دلار را فراهم کند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز عنوان کرد: آمریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند که در سال ۹۰ در طول فقط یک روز به وسیله دلار توانستند ۴۰ درصد ارزش ریال ایران را نابود کنند اما مسئولان ما اغلب متوجه این موضوع نیستند و توطئه دشمنان را درک نمی کنند.

عباسی ادامه داد: دشمن برای ترویج فقر در کشور ما تلاش می‌کند زیرا جامعه ای که فقیر و مسکین شد، کمرش می‌شکند و ما از شما دانشجویان می خواهیم که سیستم پولی و ستون فقرات جمهوری اسلامی ایران را طوری مستحکم کنید که هیچ شیطانی نتواند آن را بشکند.

وی یادآور شد: اقتصاد کشور ما بر پایه اقتصاد استکباری تدوین شده به همین دلیل است که امکان فساد مالی و فساد در سیستم بانکی وجود دارد.

عباسی اظهار داشت: آمریکا در همه عرصه ها ورود کرده و تلاش می کند همه چیز را تحت تسلط خود درآورد و امروز نیز مسئله جهان این است که آمریکا می‌گوید «من مستکبرم پس هستم» و بود و نبود خود را به واسطه مستکبر بودنش تعریف می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دو قدرت فکری جهان یعنی ایران و آمریکا دچار بحران هویت شده اند، افزود: ایران به عنوان یک کشور اسلامی سیستم بانکی دارد که در آن ربا وجود دارد اما مسئولان آن را رد می کنند یا بخش عمده ای از دانشجویان آن در رشته علوم انسانی تحصیل می کنند که پایه و محور آن تثلیثی است و از مسیحیت گرفته شده اما وزارت علوم اقدامی در رابطه با آن انجام نمی دهد.

عباسی با اشاره به اینکه آمریکا نیز با دوگانگی در هویت و بحرانی در این زمینه مواجه است، افزود: آمریکا خود را یک کشور دموکرات می داند اما دوستان و هم پیمانان وی کشورهای مستکبر و غیر دموکرات جهان هستند و این برای آمریکا یک بحران هویتی ایجاد کرده است.

منبع: مهر
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..