برگزاری ۱۰۰۰ برنامه برای تبیین ۱۳ آبان در یزد

no-thumbs

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرا و برگزاری بیش از یک‌هزار برنامه برای تبیین 13 آبان در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام محمد فخرالدینی در نشست هماهنگی ستاد مراسم ۱۳ آبان با اشاره به اهمیت این روز در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: این وقایع مهم نباید از ذهن مردم به ویژه قشر جوان پاک شود.

وی عنوان کرد: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی است و روحیه استکبارستیزی باید از هم‌اکنون در روحیه جوانان و نوجوانان ما ایجاد شود.

فخرالدینی تاکید کرد: آمریکا همواره دشمن ایران بوده و هست و هرگز دست از دشمنی‌های خود برنداشته بنابراین مصادیق این دشمنی‌ها باید برای دانش‌آموزان در قالب برنامه‌های مختلف بازگو و تببین شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان در تاریخ ایران بیان کرد: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی است و مردم ایران باید در مراسم‌های این روز حضوری جدی و پرشکوه داشته باشند.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم ۱۳ آبان رسالتی بزرگ و سنگین است، خاطرنشان کرد: باید با اجرای برنامه‌های اثرگذار و جذاب، به افزایش شور و نشاط در میان مردم به ویژه دانش‌آموزان و تقویت روحیه  استکبارستیزی در جامعه کمک شود زیرا اگر مردم حضور بیشتری در صحنه داشته باشند، مسؤولان نیز احساس قدرت بیشتری خواهند داشت.

وی با اشاره به اقتداری که کشور ما در عرصه دیپلماسی کسب کرده است، افزود: اقتدار امروز کشور ما مرهون حضور مردم در صحنه است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۱۳ آبان روز نمایش استکبارستیزی مردم ایران است و مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان علاوه بر مقابله با نفوذ، نمود عینی «ما می‌توانیم» را به نمایش خواهند گذاشت.

موسوی بیوکی بر لزوم حضور گسترده مردم به ویژه دانش‌آموزان در مراسم روز ۱۳ آبان تاکید کرد و اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان در واقع نمایش ایستادگی این قشر بزرگ در راه توسعه کشور است ضمن اینکه چهره نهادینه شده استکبارستیزی در کشور ما را برای جهانیان به نمایش می‌گذارد.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..