پیشتازی سخنرانی منتقدان دولت در دانشگاه یزد:

آیا رییس دانشگاه یزد به اصولگرایان امتیازی می دهد؟

موج جدیدی از انتقادات از سوی برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب به سمت رییس دانشگاه یزد روانه شده است.

به گزارش یزدی نیوز تابناک نوشت:اصلاح طلبان یزدی از اینکه دکتر محمد صالح اولیاء امتیازهای ویژه ای را به اصولگرایان در برگزاری برخی برنامه های سیاسی و سخنرانی به این گروه سیاسی می دهد گله دارند.

آنها معتقدند که تندترین گروههای سیاسی منتقد دولت تاکنون چند ین بار در این دانشگاه سخنرانی کرده اند اما این گروههای سیاسی نه تنها از این امتیارات برخوردار نیست بلکه برای برگزاری برنامه آنها با تشنج های متفاوت سیاسی از بیرون دانشگاه و بدون حمایت رییس دانشگاه یزد برپا شده است.

حجه الاسلام رسایی،کوچک زاده زاده و اخیرا حسن عباسی از منتقدین جدی دولت هستند که در دانشگاه یزد سخنرانی کرده اند و مجوزهای برگزاری سخنرانی آنها با تسهیلات ویژه ای صادر می شود و این در حالی است برای گروههای حامی دولت و برخی اصلاح طلبان یزدی از این امکانات برخوردار نیستند.

این نوع اختلاف ها نیز حتی به گوش برخی نمایندگان مجلس و وزارت علوم نیز کشیده شده است به طوریکه در روزهای اخیر برخی نیز خواهان برکناری وزیر علوم و یا استیضاح وی شده بوده اند.

دکتر محمد صالح اولیاء که از صبغه اصلاح طلبی برخوردار است درخصوص سخنرانی برخی گروههای سیاسی منتقد دولت سکوت عجیبی کرده است که این سکوت با اعتراض جدی برخی فعلان سیاسی اصلاح طلب مواجه شده است!

بخش نظردهی بسته شده است..