خدمات حمل و نقل ریلی در یزد توسعه یابد‌

به گزارش یزدی نیوز نماینده ولی فقیه در استان یزد حمل و نقل ریلی را امن‌ترین حمل و نقل دانست و گفت: با توجه به استقبال بالای مردم از این ناوگان حمل و نقل، باید زمینه توسعه آن در یزد و نقاط مختلف کشور فراهم شود.

 آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار مدیرکل و جمعی از معاونان راه‌آهن استان یزد با وی، اظهار داشت: راه‌آهن یکی از مهمترین ابزار ارتباطی و حمل و نقل در جهان امروز به حساب می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در استان یزد خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده ‌اما هم در استان یزد و هم در کشور باید خدمات در بخش حمل و نقل ریلی افزایش پیدا کند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: راه‌آهن به دلیل اینکه هم مقرون به صرفه‌تر نسبت به جاده‌ای و ریلی است و هم از هزینه کم و سهولت و امنیت بیشتری برای مسافران برخوردار است، بیشتر مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

ناصری به سفرهای مردم به ویژه در فصل تابستان از تهران به شمال کشور اشاره کرد و گفت: در صورتی که خطوط راه‌آهن در این مسیر افزایش پیدا کند، هم از بار ترافیکی سفرهای مردم کاسته می‌شود و هم خطرات و حوادث به حداقل ممکن می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص حمل و نقل ریلی نسبت به جاده‌ای بحث پیشگیری از آلوده شدن محیط زیست است و به همین دلیل باید زمینه توسعه آن در کشور فراهم شود.

وی توسعه خدمات در راه‌آهن را یکی از بهترین نوع خدمات‌رسانی به مردم دانست و گفت: بسیاری از افراد هستند که به دلیل امنیت بالایی که این ناوگان حمل و نقل دارد، از آن استفاده می‌کنند.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..