نماینده اردکان:

تفکیک حوزه جوانان از وزارت ورزش وجوانان ضروری است

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر ضرورت تفکیک بخش جوانان از ورزش در وزارتخانه ورزش و جوانان گفت: اصلاح و به روز کردن قانون مرتبط با ورزش باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش در دیدار مسئولان ورزش شهرستان اردکان اظهار داشت: فدراسیون های ورزشی نیاز به تقویت و حمایت بیشتری دارند که بخشی از این تقویت با جدا شدن حوزه جوانان و بخش دیگر با انتخاب روسا با نظر جامعه ورزش قابل اجراست تا برنامه های هر فدراسیون با همراهی و جامعیت بیشتری انجام و خطا در انجام طرح ها به حداقل برسد.
وی با تاکید بر گسترش ورزش بخصوص ورزش همگانی در شهرهای کوچک و مناطق محروم یادآور شد: پولی و طبقاتی شدن مقوله ورزش از موضوعی است تبعات منفی اجتماعی به دنبال دارد و برای جلوگیری از بروز چنین شرایطی باید برنامه ریزی صورت گیرد.
تابش توسعه رشته های ورزشی بر مبنای پیشینه، توان و استعدادهای هر منطقه و تقویت رشته های آینده دار و مدال آور را مورد تاکید قرار داد و بر سرمایه گذاری واحدهای صنعتی برای حمایت از ورزش و انجام تعهدات اجتماعی در استان تاکید کرد.
وی از تک محوری بودن تامین منابع مالی ورزش شهرستان اردکان انتقاد کرد و گفت: کارخانجات صنعتی شهرستان باید برای حمایت از ورزش وارد عرصه شوند.
نماینده مردم اردکان همچنین توجه به ورزش بانوان را مورد تاکید قرار داد و فراهم کردن امکانات لازم در این زمینه را خواستار شد.
اردکان با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..