دو خبر کوتاه از ابرکوه

no-thumbs

فرماندار ابرکوه گفت: 13 آبان سالروز تسخیرلانه جاسوسی آمریکا نشانگرعمق نفرت و بیزاری ملت ایران از استکبار بود و در این روز تاریخی ملت ایران ابهت آمریکای جنایتکار را درهم شکستند.

به گزارش یزدی نیوزسید نبی رسولی  در جلسه هماهنگی راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد : استکبار جهانی در راس آن آمریکا بخاطر شکست بزرگ در این روز تاریخی همیشه تلاش دارد در منطقه علیه جمهوری اسلامی توطئه کند.
وی بابیان اینکه دشمن با بکار گیری ابزارهای فرهنگی جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده، یادآور شد: با درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری و ملت ایران توطئه های شوم دشمنان نقش بر آب خواهد شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ابرکوه ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه با حضور دانشجویان، دانش آموزان و آحاد مردم از خیابان سرو به سمت خیابان شهید بهشتی و استادیوم شهید پوراکبری برگزار می شود.
****
طرح تلاوت نور با مشارکت ۵ هزار و ۵۰۰ ابرکوهی برگزار می شود
مسئول کانون مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت: هرشب بعداز نماز مغرب و عشاء بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر تحت عنوان طرح قرآنی تلاوت نور یک تا دو صفحه از قرآن را تلاوت می کنند.
محمد رضا فلاح زاده روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهارکرد: این طرح با استقبال مردم بویژه جوانان و نوجوانان در ۵۶ مسجد این شهرستان هر شب برگزار می شود.
وی افزود: طرح تلاوت نور با هدف گسترش فرهنگ قرآنی طرح ۱۷ سال است که در مساجد شهرستان ابرکوه برگزار می شود.
فلاح زاده تعداد کانون های مساجد ابرکوه را ۴۶ کانون اعلام کرد و گفت: ۱۴کانون در دولت یازدهم درمساجد ابرکوه تاسیس شده است.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..