یزد از استان‌های برتر در زمینه مسکن مهر

no-thumbs

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، یزد را از استان‌های برتر در زمینه مسکن مهر دانست.

به گزارش یزدی نیوزاحمد اصغری مهرآبادی  در ششمین آیین افتتاح رسمی ۲ هزار و ۳۳۴ واحد مسکن مهر در استان یزد اظهار داشت: از جمله استان‌هایی که طرح اجرای مسکن مهر در آن با سرعت و بدون حاشیه همراه بوده استان یزد است و یزد از استان‌های برتر در زمینه مسکن مهر است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مخالفتی با مسکن مهر ندارد، ادامه داد: با وجود مشکلات ریز و درشتی که دولت در زمینه مسکن مهر با آن روبه‌رو شد و بسیاری از موارد در آن نادیده گرفته شد اما دولت بر ادامه ساخت مسکن مهر تا تکمیل آن تاکید دارد و معتقدیم هرآنچه که باقیمانده نیز باید تکمیل و تحویل داده شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در کشور تنها چند استان تا پایان امسال جشن مسکن مهر خواهند داشت، اضافه کرد: یزد نیز یکی از این استان‌هایی است که کار مسکن مهر را با وجود تمام مشکلات و تنگناهای مالی با جدیت دنبال کرد و به نتیجه رساند.

وی با اشاره به طولانی شدن پروسه تکمیل مسکن مهر عنوان کرد: اگر این مشکلاتی که بخش عمده آن ناشی از عدم وجود نقدینگی و مشکلات مالی است امروز نداشتیم قطعا در سال گذشته پروژه مسکن مهر در کشور به پایان رسیده بود.

مهرآبادی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید تاکنون ۷۶۵ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده است اظهار داشت: بیش‌ از یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد زمین برای احداث مسکن مهر در کشور به متقاضیان برای احداث دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد واگذار شده بود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: تا به امروز حدود یک میلیون و ۹۲۰ هزار واحد از مجموع دو میلیون و ۵۱۵ هزار واحد، به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از طرح مسکن مهر اضافه کرد: عمده‌ترین مشکل در این زمین جانمایی طرح بود که خود زمینه‌ساز مشکلات دیگر از جمله زیرساخت‌ها و انرژی است.

مهرآبادی با بیان این مطلب که در بیش از ۱۱۵۰ شهر کشور مسکن مهر وجود دارد، گفت: تمام تلاش دولت بر ادامه مسکن مهر در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است تا کمترین فشار در این زمینه به مردم وارد نشود.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..