یک عضو شورای شهر یزد:

وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز ادارات دولتی یزد “افتضاح” است

عضو شورای شهر یزد وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز ادارات دولتی یزد را "افتضاح" دانست و خواستار ساماندهی مسافرخانه‌های سطح شهر یزد شد.

به گزارش یزدی نیوز سیدمحمدعلی پاکنژاد در سیصد و بیست و سومین نشست علنی شورای شهر یزد به ساخت و سازهای غیرمجازی که در سطح شهر یزد انجام می‌شود اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که در ارتباط با ساخت و سازهای غیر مجاز وجود دارد، مربوط به ادارات دولتی است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از ادارات دولتی در یزد علاوه بر اینکه پروانه ساخت دریافت نمی‌کنند، بدون در نظر گرفتن شرایط ایمنی اقدام به ساخت‌وساز می‌کنند.

پاکنژاد بیان کرد: وضعیت ساخت و سازهایی که این ادارات انجام دادند به گونه‌ای است که در بازدیدهای به عمل آمده توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ تنها می توان از کلمه "افتضاح" برای آن استفاده کرد.

عضو شورای شهر یزد بخشی از این ساخت و سازها را مربوط به کمیته امداد و بهزیستی یزد و در منطقه حسن آباد دانست و گفت: علاوه بر غیر مجاز بودن ساخت و ساز، امکانات حداقلی مورد نیاز شهروندان هم در این منطقه دیده نشده است.

وی به مشکلاتی که گسترش حاشیه‌نشینی در شهرها ایجاد می‌کند اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی که این بخش از شهر از امکانات اولیه و مورد نیاز بهره نداشته باشد، کم‌کم با آسیب‌های اجتماعی متعددی روبرو می‌شود.

پاکنژاد به وضعیت مسافرخانه‌های شهر یزد هم اشاره کرد و ادامه داد: مسافرخانه‌هایی که الان در سطح شهر یزد پراکنده شده‌اند، بعضا با مشکلات زیادی روبرو هستند.

عضو شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی لازم در ارتباط با ساماندهی این مسافرخانه‌ها و جلوگیری از ایجاد مشکلات جدید برای مسافران انجام شود.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..