حوادث ریلی راه آهن یزد ۷۳ درصد کاهش یافته است

no-thumbs

مدیرکل راه‌آهن استان یزد گفت: با تلاش‌های انجام ‌شده سوانح ریلی محدوده راه‌آهن استان 73 درصد کاهش یافته به طوری که این حوادث برای مسافران محسوس نبوده است.

به گزارش یزدی نیوزسید مصطفی داودی در دیدار با فرماندار یزداظهار داشت: هم اکنون ۱۲۰ رام قطار بصورت شبانه‌روزی در مسیرهای مرتبط به راه آهن استان یزد در حال عبور و مرور است.
وی ادامه داد: تأخیر قطارهای مسافربری مسیر یزد با برنامه ریزی های صورت گرفته به یک‌ سوم کاهش ‌یافته و برای کاهش هرچه بیشتر تأخیرها تلاش می شود.
فرماندار یزد نیز حمل‌ونقل ریلی را از نظر امنیت و آرامش در جابجایی مسافری و بار دارای اهمیت ویژه‌ای دانست و گفت: استان یزد و بخصوص شهر یزد بواسطه قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور از جایگاه خاصی در حمل‌ونقل مسافر و بار در کشور برخوردار است.
مصطفی سالاری ادامه داد: شهر یزد به‌عنوان شهری تاریخی، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده و بخشی از گردشگران داخلی و خارجی با استفاده از خطوط ریلی به یزد سفر می‌کنند.
وی در خصوص تعمیر و نگهداری قطارهای پردیس در مسیر یزد تصریح کرد: موفقیت در برجام زمینه خرید قطعات یدکی و واگن‌های جدید مسافربری را فراهم کرده و امیدواریم شاهد بهبود خدمت‌رسانی به مسافران باشیم.
راه آهن استان یزد به دلیل اتصال به چند راه آهن اصلی کشور از جایگاه ویژه ای در حمل و نقل با و مسافر برخوردار است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..