در ششمین آیین افتتاح مسکن‌های مهر:

۲هزار و ۳۳۴واحد مسکن مهر در استان یزد بهره برداری شد

2 هزار و 334 واحد مسکن مهر استان یزد در مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در بافت تاریخی شهر یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوز،در ششمین آیین افتتاح مسکن‌های مهر استان یزد، مجتمع آپارتمانی ۳۱ واحدی نارنج به صورت نمادین با حضور قائم مقام وزارت راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در آیین بهره برداری از این واحدها گفت: در پنج مرحله قبلی بهره برداری از مسکن مهر این استان، ۱۷هزار و ۱۰۴واحد تحویل متقاضیان شد.
محمدرضا نقصان محمدی افزود: در استان یزد مسکن مهر بدون متقاضی وجود ندارد که این موضوع مبین آن است که هنوز در زمینه ساخت مسکن تقاضا در استان یزد وجود دارد.
وی اضافه کرد: هم اکنون ۲هزار و ۳۰۳ واحد مسکن مهر تکمیل نشده در استان یزد وجود دارد که حدود ۹۷ درصد پیشرفت داشته که تلاش می شود تا این واحدها نیز بزودی تکمیل شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد درباره وضعیت بخش های خدماتی این واحدها هم گفت: مکان یابی مسکن مهر در این استان خوب بوده در عین حال در دولت یازدهم بیشتر این واحدها دارای خدمات شده اند و ۱۶ مسجد و ۱۱ مدرسه نیز در محدوده واحدهای مسکن مهر ساخته شده است.
نقصان محمدی ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکن مهر استان یزد در مجموع ۳۲۰هکتار زمین واگذار و ۵۰۰میلیارد تومان وام مسکن نیز اختصاص یافته است.
واحدهای مسکن مهر آماده بهره برداری در شهرهای یزد، اردکان، بافق، مهریز و میبد ساخته شده است.
مجتمع ۳۱ واحدی نارنج یزد به صورت واحدهای دو و سه طبقه و با نمایی کاهگلی و متناسب با بافت تاریخی یزد در بلوار بسیج شهر یزد و در میان بافت تاریخی ساخته شده است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..