آیین سالگرد درگذشت آیت الله خاتمی برگزار شد

no-thumbs

آیین سالگرد درگذشت آیت الله خاتمی(ره) نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید یزد با حضور معاون رییس جمهوری درامور بانوان و خانواده، استاندار یزد، رییس مجمع نمایندگان استان، معاون سیاسی استاندار، فرماندار و جمعی ازمسوولان و مردم اردکان برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزشهیندخت مولاوردی شامگاه پنجشنبه در بیست وهشتمین سالگرد رحلت آیت الله سید روح الله خاتمی(ره) در مسجد کوشکنو اردکان با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) افزود: در جریان سفریکروزه به استان یزد وظیفه دانسته که در مراسم سالگرد ارتحال آیت الله خاتمی که انسان وارسته و معلم اخلاق بود، شرکت کنم .
وی اضافه کرد: مردم داری، اخلاق و ایمان آیت الله خاتمی (ره) در بین عام و خاص مشهور و شهرتش فراتر از یزد و اردکان رفته بود .
مولاوردی یادآور شد: امام راحل (ره) تعابیری در مورد ایت الله خاتمی (ره) به کار بردند که در مورد کمتر کسانی استفاده کردند.
به گزارش ایرنا،در این آیین تمبر یادبود آیت الله خاتمی (ره) که توسط مجید مذکوری طراحی و با همت فرمانداری اردکان، اداره ثبت واحوال و اداره پست اردکان تهیه شده بود از سوی معاون رییس جمهوری و استاندار امضاء شد.
اردکان با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده و این شهر محل تولد و مدفن آیت الله خاتمی امام جمعه فقید یزد است.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..