۱۵ دهیار زن در یزد فعالیت دارند

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به فعالیت ۱۵ دهیار زن در یزد، از وجود ۱۱۴ تشکل فعال حوزه زنان در یزد خبر داد.

 رقیه کرمانیان در نشست تخصصی بانوان نخبه و فعال استان یزد که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، اظهار داشت:  در استان یزد ۱۱۴ تشکل فعال در حوزه زنان داریم که در زمینه‌های مختلف آموزش، تحکیم بنیان خانواده و موارد مختلف دیگر فعالیت می‌کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: با توجه به کمبودهایی که در زمینه زیرساختهای ورزش بانوان وجود دارد نیاز به فعالیت بیشتر در این حوزه به خوبی مشاهده می شود.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵ هزار و ۹۳۷ بانوی ورزشکار داریم که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند و بسیاری از این بانوان ورزشکار به افتخارآفرینی در یزد پرداخته‌اند.

کرمانیان عنوان کرد: مشارکت بانوان استان یزد در حوزه سیاسی هم چشم‌گیر است و به ویژه در انتخابات بانوان یزد مشارکتی فعال دارند ولی در حوزه تصمیم‌گیری استان حضور بانوان کم رنگ است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵ دهیار زن داریم که در حوزه روستایی و عملکردی، این دهیاران جزو بهترین دهیاران استان یزد به حساب می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که همچنان این باور در زنان تقویت شود که باید در عرصه‌های مختلف به ویژه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری ورود پیدا کنند.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..