دیروز رخ داد:

درگیری تلفنی مدیرعامل باشگاه فوتبال فولاد یزد با مجری شبکه تابان یزد

شما و دوستانتان به دنبال تخریب تیم فولاد یزد و فوتبال هستید که مجری برنامه به نافعی گفت: برای شما که خود را رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه می دانید اما ادب را رعایت نمی کنید متاسفم و مردم بهترین قاضی هستند.

به گزارش یزدی نیوزرئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد یزد که طی دو سال گذشته عملکرد ضعیفی در قبال تیم فولاد داشته پس از مدتها روی خط تلفنی برنامه با ورزش شبکه تابان(شبکه استان یزد) آمد و هویت خود را در برابر منتقدانش که فوتبال و مشکلات آن را با خون و پوست خود به خوبی حس می کنند و هیچ دغدغه ای غیر از سربلندی و اوج گیری فوتبال استان یزد ندارند، نشان داد.

علی نافعی که در گفت و گو با یک خبرگزاری تازه تاسیس هر چه دل تنگش خواسته بود به زبان رانده وکاملا یک طرفه به قاضی رفته بود در جواب امیدحسین مرشدی مجری برنامه با ورزش که از وی پرسید به چه دلیل منتقدان خود را ناآگاه و کوته فکر خطاب کرده است؟ در حالی که هیچ بهره وری مالی از تیم فولاد ندارند؛ حسابی از کوره در رفت و با لحن تند گفت: شما و دوستانتان به دنبال تخریب تیم فولاد یزد و فوتبال هستید که مجری برنامه به نافعی گفت: برای شما که خود را رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه می دانید اما ادب را رعایت نمی کنید متاسفم و مردم بهترین قاضی هستند.

نافعی که اعصابش بهم ریخته بود و قال وداد می کرد؟! و مشخص بود کنترل خود را از دست داده است وقتی مجری درباره لیستی که به موسوی بیوکی ارائه داده و اینکه مبلغ قراردادش در یک فصل به اندازه حقوق بیش از ۱۰ سال از منتقدینش در رسانه ها می باشد سکوت اختیار کرد و پس از لحظه ای مکث اعلام کرد دیگر خسته شده و تا اواخر هفته جاری از سمت خود کناره گیری می کند.

پیمان یزد

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..