نیاز به تسهیلات برای نوسازی ماشین آلات معادن یزد

به گزارش یزدی نیوزرئیس خانه معدن استان یزد گفت: برای نوسازی ماشین آلات معادن نیازمند در نظر گرفتن تسهیلاتی از سوی دولت هستیم.

«سعید افضلی» با اشاره به اینکه توجه مسئولان اغلب به سمت صنایع است و معادن در زمینه دریافت تسهیلات برای رفع مشکلات خود در حاشیه قرار گرفته اند، اظهار داشت: یکی از نیازهای مهم معادن، نوسازی ماشین آلات است.

وی بیان کرد: از دست اندرکاران و مسئولان دولتی درخواست در نظر گرفتن تسهیلاتی برای معادن به منظور نوسازی ماشین آلات معدنی را داریم.

افضلی همچنین با اشاره به اینکه قوانین مرتبط با معدن در کشور به درستی اجرا نمی شود، افزود: یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد، رفع هرگونه مزاحمت در راستای بهره برداری از معادن دارای پروانه بهره برداری توسط نیروی انتظامی است که این امر باید با جدیت بیشتری انجام شود.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت استان یزد در زمینه مواد معدنی عنوان کرد: استان یزد قطب معادن سنگ آهن کشور است و نیمی از ذخائر سنگ آهن کشور در این استان نهفته است.

رئیس خانه معدن استان یزد بیان کرد: در زمینه سنگ‌های ساختمانی نیز ذخائر بسیار خوبی داریم و تقریبا استان یزد کلکسیونی از ذخائر و مواد معدنی است که امیدواریم به این ظرفیت ها توجه شود.

منبع: مهر
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..