فرماندار اردکان:آمار دقیق، مقدمه‌ یک برنامه‌ریزی خوب

به گزارش یزدی نیوزفرماندار اردکان با یادآوری این موضوع که اهمیت آمار برای همه مشخص شده است، گفت: مطمئناً آمار دقیق مقدمه یک برنامه‌ریزی خوب و توسعه همه جانبه در شهر را نوید خواهد داد. «هادی مقیمی» در جمع مأموران سرشماری شهرستان اردکان اظهار کرد: شما مأمورین سرشماری با رعایت سه اصل سرعت، دقت و امانتداری کار ارزشمند آمارگیری را به نتیجه خواهید رساند.

فرماندار اردکان با اشاره به اهمیت آمار دقیق در برنامه‌ریزی‌ها خاطرنشان کرد: در این راستا مسئولان شهرستان، بخشداران، دهیاران و معتمدین محلی همکاری و تعامل لازم را با مأموران سرشماری خواهند داشت.

وی ثبت‌نام بیش از ۵۰ درصد مردم اردکان در مرحله اینترنتی سرشماری را نشان از اطلاع‌رسانی مطلوب مسئولان مربوطه دانست و افزود: در طول زمان آمارگیری نیز جلساتی با مأموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن برگزار خواهد شد و در راستای کم و کیف فعالیت‌های انجام شده قرار خواهیم گرفت.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان با عنوان این مطلب که اردکان شرایط خاصی را در کشور و استان دارد، گفت: از آنجایی که شهرستان اردکان زادگاه بزرگ مردانی چون معلم اخلاق آیت الله سیدروح الله خاتمی(ره) می‌باشد همه آمارگیران باید در مواجهه با مردم با دقت، اخلاق و منش خوب این موضوع را مدنظر داشته باشند.

فرماندار اردکان افزود: براساس تصمیم مسئولان مرکز آمار ایران، سرشماری اینترنتی در همه مناطق کشور تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۰ مهر تمدید شده است و مرحله حضوری سرشماری از صبح امروز چهارشنبه ۲۸ مهر با مراجعه مأموران به درب منازل در شهرستان اردکان نیز آغاز شده است.

مقیمی گفت: افرادی هم که در مرحله اول به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند باید به هنگام مراجعه مأمورین سرشماری کد آماری خود را ارائه کنند که لازم است این کد در دسترس  سایر اعضای خانوار قرار گیرد تا وقت کمتری از مردم و مأموران در مراجعه حضوری گرفته شود.

وی افزود: ۲۴ مأمور متشکل از ۱۳ زن و ۱۱ مرد وظیفه سرشماری در شهرستان اردکان را بر عهده دارند که ۵ نفر  از این مأموران در مناطق روستایی و ۱۹ نفر دیگر آمار نفوس و مسکن مناطق شهری را ثبت خواهند کرد.

صبح امروز مأموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ اردکان با حضور در فرمانداری، پیش از آغاز رسمی سرشماری حضوری در اردکان با «هادی مقیمی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..