فولادیزد مال من، هزینه هایش مال موسوی بیوکی؟!

no-thumbs

روزنامه پیمان یزد در مطلبی با عنوان 'فولاد مال من، هزینه هایش مال موسوی بیوکی؟!' به قلم علی محمد قادریان به موضوع مشکلات مالی تیم فوتبال فولاد یزد نماینده استان در لیگ دسته اول باشگاه های ایران پرداخته است.

به گزارش یزدی نیوزآنچه محمود امیری سرمربی تیم فولاد یزد در برنامه رادیویی ورزش در یزد و سپس در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان که از شبکه تابان پخش شد به زبان آورد یک واقعیت است و آن اینکه با ضرس قاطع می گوید: «نمی دانم تیم فولاد یزد متعلق به کیست و من و بازیکنانم با چه کسی طرف هستیم؟».
شاید این حرف، حرف تازه ای برای اهالی فوتبال که بارها توسط کارشناسان و رسانه ها مطرح شده و می شود، نباشد اما وقتی سرمربی تیم فولاد که هنوز چند هفته ای از خشک شدن جوهر امضای قراردادش نمی گذرد و مشخص است آن چنان کاردش به استخوان رسیده که مجبور می شود، تند و بی پروا و در قالب کنایه به مدیریت باشگاه فولاد بتازد، می تواند مهم جلوه کند و حرف تازه ای باشد.
همه فوتبالی ها می دانیم و در آن تردید نداریم که امیری اهل مماشات نیست، آن هم وقتی پای حیثیت خودش و فوتبال یزد در میان باشد، بنابراین علی نافعی که همه امورات باشگاه فولاد را دربست در اختیار دارد ولی در کنار تیم فولاد آفتابی نمی شود؟! نباید و این حق را ندارد که از امیری دلخور شده و گلایه کند.
آنچه امیری عنوان کرده، حرف دل بازیکنانش هم است. بازیکنانی که با گذشت ۷۱ روز از آغاز لیگ، هنوز که هنوز است ریالی از مبلغ قراردادشان را دریافت نکرده اند و مرتب به این و آن و امروز فردا حواله می شوند؟!.
جالب این که وقتی حرف از امتیاز تیم فولاد به میان می آید نافعی سفت و محکم می گوید: فولاد مال من است! اما وقتی صحبت از پرداخت پول به بازیکنان می شود خیلی راحت می گوید: هزینه های تیمداری و پرداخت قرارداد بازیکنان مال موسوی بیوکی می باشد و باید توسط نماینده مردم شهرستانهای یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی که پشت قراردادها را امضا کرده است پرداخت گردد!!.
با این تفکری که در حال حاضر بر باشگاه فولاد یزد حاکم است نمی توان آینده روشنی برای تیم فولاد متصور بود؟ و از امیری نمی شود انتظار داشت با دست خالی و من بمیرم تو بمیری از بازیکنانش بخواهد با تمرکز لازم و انگیزه بالا به مصاف حریفان بروند و سربلند از میدان خارج شوند؟
همه می دانیم و آن را هم قبول داریم که داشتن تعصب یک فاکتور اساسی است که بایستی بازیکن به آن مجهز باشد اما وقتی به تعهد داده شده با بازیکن، عمل نمی شود چگونه توقع داریم تا پای جان در مقابل حریفان آن هم بدون دریافت حقش بایستد؟ و دم هم بر نیاورد.
نه فقط حرف ما، بلکه حرف دل همه خانواده فوتبال یزد این است که «شترسواری دولا دولا نمی شود».
این که امتیاز تیم مال من ولی دیگران آن را ساپورت کنند حرف مضحک و طنزگونه ای است که خریدار ندارد و توجیه پذیر هم نمی باشد.
اگر نافعی خود را صاحب امتیاز تیم فولاد می داند، پس باید به خود حرکتی داده و هزینه ها را بپردازد و در غیر این صورت به صلاح خودش و فوتبال یزد می باشد با یک دستخط چند کلمه ای، امتیاز تیم فولاد را که در واقع مال مردم است، واگذار و پی کار اصلی خود که وکالت می باشد، برود، چرا که معتقدیم امیری با هدف بزرگی در تیم فولاد دست به کار شده ولی با این شرایط، دستیابی به هدف امکان پذیر نخواهد بود و چون به خوبی می داند اگر حمایت مالی نشود فردا، پس فردا تمامی کاسه و کوزه های ناکامی بر سرش شکسته و به عنوان مقصر اصلی معرفی خواهد شد، حق دارد حتی به صورت کلی گویی هم شده، اشاره ای به مشکلات تیم و بازیکنانش و اینکه نمی دانیم طرف حساب ما کیست؟ داشته باشد.
خلاصه کلام اینکه، نمی توان مسئول بود اما به مسئولیت خود عمل نکرد! خود را صاحب تیم فولاد دانست اما برایش هزینه نکرد!
آقای نافعی! اگر ادعای تملک تیم فولاد را داری بدان و آگاه باش، مسئولیت سنگینی بر دوش داری.
مطمئنا می دانی «حال فولاد خوش نیست» پس یا به مسئولیتی که داری عمل کن ویا اینکه بگذار و برو تا مدیران استان مجبور شوند به مسئولیت خود در قبال تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته اول ایران بدون هرگونه بهانه ای عمل نمایند.
باز هم تکرار می کنیم اینکه دیگران پول بدهند تا جنابعالی صاحب امتیاز تیم باشی و نام فولاد یزد بر آن خودنمایی کند، اصلا و ابدا منطقی نیست و این راه و روشی که در دو سال گذشته درپیش گرفته ای، آخر و عاقبت خوشی به دنبال نخواهد داشت.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..