یک نماینده اصولگرا:

اصلاح‌طلبان بحث نامزدی عارف و پزشکیان را مطرح می‌کنند

می بینیم یک رو بحث نامزدی آقای پزشکیان و یک روز کاندیداتوری اقای عارف را مطرح می کنند و استدال آنها نیز این است که باید کاندیدای به جز روحانی داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوزسید حسین نقوی حسینی عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال ائتلاف اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ گفت: قطعا اصولگرایان برای پیروزی در رقابت‌های انتخاباتی شرکت می‌کنند و همه تلاششان را نیز انجام می‌دهند که با یک نامزد وارد عرصه انتخاباتی شوند ولی اینها وحی منزل نیست و بیشتر به تعامل بین گروه‌ها برمی‌گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران ادامه داد: در انتخابات سال ۹۲ در ابتدای ثبت نام‌ها کسی تصور نمی کرد که آقای روحانی ریس جمهور شود اما تعاملات، گفت و گوها و توافقات بین افراد و گروه‌ها انجام شد و نهایتا روحانی ریس جمهور شد و ممکن است این اتفاق در اصولگرایان رخ دهد و با توافق به یک نامزد واحد برسند.

نقوی حسینی با بیان اینکه روحانی جز کاندیدای مورد بررسی اصولگرایان نیست تصریح کرد: نمی دانم استدلال اصولگرایانی که می‌گویند احتمال اینکه روحانی به عنوان کاندیدای اصولگرایان مورد بررسی قرار گیرد چیست ولی آقای روحانی جزء کاندیدای مورد بررسی جبهه متحد اصولگرایان نیست.

این نماینده اصول‌گرای مجلس با بیان اینکه اصولگرایان دارای پایگاه اجتماعی بسیار قوی هستند خاطر نشان کرد: اگر اصولگرایان بتوانند یک نامزد واحد معرفی کنند قطعا در انتخابات ۹۶ پیروز می شوند چراکه جامعه آمادگی کامل برای عبور از آقای روحانی را دارد .

نماینده مردم ورامین در مجلس افزود: استقبالی که از حضور احمدی نژاد در جامعه می شد نشان داد که جامعه آمادگی عبور از روحانی را دارد و قطعا در صورت حضور رقیب جدی برای آقای روحانی جامعه از وی عبور می‌کند.

وی گفت: یک ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ کسی روحانی را به عنوان کاندیدای مطرح نمی شناخت و حتی اصلاح طلبان و کارگزاران نیز وی را در این حد نمی‌دانستند ولی دیدیم وی ریس جمهور شد و بنابراین نمی توانیم بگوییم از الان ابرمردی هست که همه بروی وی توافق کنند .

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه اصولگرایان باید به ائتلاف صددرصدی امیدوار باشند گفت: ما نمی توانیم بگوییم که به ائتلاف صددرصدی دست می یابیم کما اینکه اصلاح طلبان نیز ممکن است چند کاندیدا داشته باشند و می بینیم یک رو بحث نامزدی آقای پزشکیان و یک روز کاندیداتوری اقای عارف را مطرح می کنند و استدال آنها نیز این است که باید کاندیدای به جز روحانی داشته باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..