اظهارات راننده خودروی نماینده حادثه‌دیده در جاده یزد:

مردم بواسطه هراس از انفجار کمکی برای خروج از خودرو به ما نکردند/از بستگان آقای هاشم‌زایی هستم/خودرو متعلق به من بود

راننده خودروی حامل نماینده مردم تهران که دچار سانحه تصادف شده است، جزئیات حادثه روز جمعه که منجر به مصدومیت هاشم‌زایی شد را تشریح کرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد شایقی  اظهار کرد: ما حدود ساعت ۱۶ روز گذشته از ساغند به سمت بیاضه حرکت کردیم تا در مراسم عاشورا و تاسوعای این شهرستان شرکت کنیم که بعد از طی  حدود شش کیلومتر خودروی ۲۰۶ به سمت شانه خاکی کنار جاده منحرف شد.

وی افزود: خودروی ۲۰۶ که از مسیر روبرو در حال حرکت به سمت ساقند بود ابتدا به شانه خاکی جاده منحرف شد اما مجددا به جاده بازگشت و به خودروی ما برخورد کرد و پس از این برخورد هر دو خودرو واژگون شدند.

وی ادامه داد:  خودروی ما به سمت آقای هاشم زایی واژگون شد و درهای خودرو نیز پس از این ضربه قفل شد و امکان خروج از ماشین نبود و مردم بواسطه هراس از آتش سوزی و انفجاری کمکی برای خروج از خودرو به ما نکردند البته من توانستم از طریق برداشتن شیشه جلوی ماشین از ماشین خارج شوم اما چون ماشین به سمت آقای هاشم زایی واژگون شده بود امکان بیرون کشیدن ایشان نبود.

راننده خودروی حامل نماینده تهران تصریح کرد: بعد از چند دقیقه و همکاری برخی از رانندگان عبوری آقای هاشم زایی به بیرون از ماشین منتقل شد که در بدو امر از شکستگی مچ دست و درد شدید در ناحیه شکم شکایت داشت که در این هنگام یکی از رانندگان عبوری که از کارمندان اورژانس شیراز در سر صحنه حاضر شد  معاینات اولیه و آتل بندی دست و ستون فقرات آقای هاشم زایی را انجام داد و بعد حدود یک ساعت و نیم از رسیدن آمبولانس ایشان به بیمارستان صدوقی یزد منتقل شد.

وی تصریح کرد: بنده از بستگان آقای هاشم‌زایی هستم و ایشان ارتباط فامیلی با پدر بنده دارند و در استخدام ایشان نبودم و خودرو نیز متعلق به من بود و بحمدالله بواسطه استفاده از کمربند ایمنی و باز شدن کیسه هوا از شدت حادثه کاسته شد؛ چراکه با توجه به شدت تصادف امکان آسیب های جدی‌تری نیز وجود داشت.

وی گفت: متاسفانه خودروی ۲۰۶ در آتش سوخت و مردم نیز به دلیل آن‌که ظاهرا انفجاری در این خودرو اتفاق  افتاد جرات رفتن به سمت آن را نداشتند.

ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..