صف کاندیداهای اصلاح‌طلبان برای انتخابات

no-thumbs

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان و فراکسیون امید برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده دچار فقر نیرو نیست بلکه با تورم افراد در قامت کاندیدا روبه‌رو است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با تسنیم در یاسوج اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده باید ۳ نفر از فراکسیون امید مجلس به شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اضافه شود که در مورد این ۳ نفر در فراکسیون تصمیم‌گیری می‌شود.

وی عنوان کرد: اصلاح طلبان با توجه به تجربه موفق سال ۹۲ و ۹۴ باید با همان فرمول به استقبال دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر سال آینده بروند زیرا با عبور از این فرمول دوقطبی اصلاح‌طلب و اصولگرا که متناسب با ظرفیت کنونی جامعه نیست شکل می‎گیرد.

وکیلی ابراز کرد: در سال‌های ۹۲ و ۹۴ با این فرمول وارد یک پارادایم سیاسی شدیم که اصلاح‌طلب و اصولگرا را به سطح عقلا و افراطیون ارتقا دادیم که جاذبه خوبی داشت و با این شرایط به ائتلاف رسیدیم و افراد زیادی زیر این چتر آمدند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه اصلاح طلبان باید فرمول گذشته را با محوریت حمایت از روحانی حفظ کنند، افزود: البته آدم عاقل در اتفاقات مهم برای یک درصد احتمالی هم باید تدبیر کند، در زمینه انتخابات آینده در صورت نیاز به تدبیر با تورم کاندیدا روبه‌رو هستیم و اصلاً فقر نیرو نداریم.

وکیلی تصریح کرد: سال ۹۲ حسن روحانی در محاسبات نمی‌گنجید ولی با رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی تدبیر لازم انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه شوراهای شهر نیز با فرمول سال ۹۲ و ۹۴ وارد می‌شویم و البته جریان اصلاح‌طلبی نسبت به بحث شوراهای شهر استان‌ها ورود می‌کند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..