ثبت نام اینترنتی ۱۷درصدی خانوارهای استان یزد در سرشماری

no-thumbs

قائم مقام سرشماری نفوس و مسکن 95 استان یزد گفت: تا عصر امروز(جمعه) اطلاعات 58هزار و 200 خانوار استان با 194هزار نفر جمعیت معادل 17.34 درصد جمعیت استان به صورت اینترنتی در سامانه سرشماری نفوس و مسکن ثبت شد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحمید فخرالدین  گفت: بر اساس آمار اعلام شده استان یزد در ثبت اینترنتی اطلاعات سرشماری نفوس و مسکن کشور بعد از بوشهر و سمنان در جایگاه سوم قرار دارد.
وی افزود: استان های همدان، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان در آخر لیست ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن قرار گرفته اند.
معاون سازمان برنامه و بودجه یزد تصریح کرد: خانوارهایی که در ثبت نام اینترنتی اطلاعات خود را ثبت می کنند کدهای آماری ۱۲ رقمی را که در پایان ثبت نام به آنان داده می شود، یادداشت کرده و هنگام مراجعه ماموران آمارگیر به آنان تحویل دهند.
وی یادآور شد: ماموران در مرحله حضوری با کاورهای مخصوص سرشماری و کارت شناسایی به خانوار مراجعه خواهند کرد.
استان یزد با ضریب نفوذ ۴۰درصدی اینترنت در میان ۵ استان برتر کشور قرار دارد.
کار ثبت نام اینترنتی خانوارها تا ۲۴ مهرماه ادامه دارد و در مرحله دوم سرشماری نیز که از ۲۵مهرماه تا ۲۵آبان برگزار می شود، ماموران سرشماری با مراجعه حضوری به منازل ضمن دریافت کد آماری خانوارهای ثبت نامی در مرحله اول، اطلاعات سایر خانوارها را ثبت می کنند.
پیش بینی شده ۳۲۰ هزار خانوار در استان یزد ساکن هستند که با توجه ضریب نفوذ ۴۰درصدی اینترنت در استان ثبت اطلاعات ۴۰درصد خانوارها اینترنتی انجام شود.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..