تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علم و هنر

دکتر "محسن برزگری" معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر از پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در نیمسال مهر 95 خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از  گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، دکتر "محسن برزگری" با اشاره به مجوز سازمان سنجش آموزش کشور افزود: طبق جدول اعلام شده در اطلاعیه وب سایت دانشگاه به آدرس http://sau.ac.ir/takmilzarfiat.html داوطلبان اعم از افرادی که در آزمون سراسری ۹۵ ثبت نام نموده اند و یا ننموده اند، می‌توانند در یکی از رشته‌ها در نیمسال اول (مهر ماه) ۹۵ در مقطع کارشناسی پیوسته براساس سوابق تحصیلی در بازه زمانی ۱۲ مهر ماه الی ۱۲ آبان ماه سال جاری پذیرش شوند.

 
معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر یادآور شد: کلیه پذیرفته شدگان بایستی به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.
 
وی ادامه داد: داوطلبان  تنها بایستی از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی سازمان سنجش به آدرس http://epay.sanjesh.org/Payment، مبلغ ۱۸۰،۰۰۰ ریال را به حساب سازمان واریز و شماره رسید آنرا همراه با مدارک اعلام شده به دانشگاه تحویل نمایند.
 
وی در رابطه با انتخاب رشته پذیرفته شدگان تاکید نمود: هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود و در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشند و بعد از پذیرش برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.
 
 همچنین خاطر نشان کرد: در صورت ثبت نام داوطلب  در دو کد رشته در دو موسسه مختلف، توسط سازمان سنجش پذیرش داوطلب در دو رشته حذف خواهد شد.
 

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور بصورت مشروط خواهد بود.

بخش نظردهی بسته شده است..