طبق اساسنامه جدید:

انتخابات خانه مطبوعات یزد برگزار می شود

no-thumbs

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام کرد: انتخابات خانه مطبوعات این استان طبق اساسنامه جدید برگزار می شود.

به گزارش یزدی نیوزباتوجه به اینکه اساسنامه جدید را معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تمامی استانهای کشور به صورت یکنواخت ارسال کرده مقرر شد انتخابات خانه مطبوعات استان یزد نیز طبق اساسنامه جدید برگزار شود.
براین اساس، پس از نشستهای متعدد با هیات مدیره در خصوص برگزاری انتخابات خانه مطبوعات، اساسنامه جدید با توجه به فراخوان چاپ شد و در روزنامه محلی پیمان یزد و تشکیل جلسه مجمع عمومی فوق العاده به تصویب رسید.
پس از ثبت اساسنامه جدید در خصوص برگزاری خانه مطبوعات، نشستهای متعدد دیگری برگزار و فراخوان برگزاری انتخابات چاپ و اطلاع رسانی کامل به اصحاب مطبوعات انجام گرفت.
همچنین باتوجه به آگهی مجمع خانه مطبوعات که در روزنامه پیمان یزد و بشارت نو در مورخ ١٦ اسفند سال گذشته انجام گرفت متاسفانه مجمع عمومی تشکیل نشد.
سپس با دعوت از کلیه اصحاب رسانه استان از طریق دعوتنامه و چاپ فراخوان، اعضای جدید خانه مطبوعات مدارک اولیه را تحویل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد شد و پس از بررسی مدارک و صلاحیت افراد،اسامی جدید در سایت این اداره کل درج شد.
فراخوان جدید مجمع عمومی خانه مطبوعات نوبت دوم نیز در تاریخ ٣١ شهریورماه سالجاری در روزنامه های پیمان یزد و بشارت نو چاپ شد و مجددا پس از ارسال دعوتنامه از کلیه اصحاب مطبوعات برای نامزدی در انتخابات خانه مطبوعات استان دعوت به عمل آمد.
درنهایت ١١ نفر از اصحاب مطبوعات استان یزد تا مهلت تعیین شده طبق اعلام فراخوان نام نویسی کردند که این انتخابات ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ١٤مهرماه (امروز) برگزار خواهد شد.
دوره ۲ ساله فعالیت هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد اسفند ۱۳۹۴ پایان یافته اما انتخابات هیات مدیره جدید تاکنون برگزار نشده است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..