۶۶۰۰ حلقه صالحین بسیج در یزد تشکیل شد

به گزارش یزدی نیوزفرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه ۶۶۰۰ حلقه صالحین بسیج در یزد تشکیل شده است، گفت: کارگاه‌های غدیرشناسی ویژه سربازان مراکز آموزش نظامی سپاه برگزار می‌شود.
 سردار اکبر فتوحی در شورای سیاست‌گذاری مهدویت استان یزد اظهار داشت: از ۱۰ شهرستان استان یزد، خوشبختانه در شش شهرستان مراسم بازخوانی واقعه غدیر خم در روز عید غدیر انجام شد.

وی تصریح کرد: این مراسم بعد از نماز عصر شروع شد و به ترتیب در میبد، اشکذر، زارچ، شاهدیه، تفت و ابرکوه این مراسم را برگزار کردند که مورد استقبال بسیار خوب تمام اقشار جامعه قرار گرفت.

فتوحی با اشاره به اینکه بازخوانی واقعه غدیر از جمله اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است، عنوان کرد: نخستین جلسه در ارتباط با این مراسم در دفتر ائمه جمعه شش شهرستان یزد و با حضور مسئولان این شهرستانها برگزار شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد بین‌المللی غدیر داشتیم که در طول سال انجام می‌شود و به ترتیب خوشبختانه در شش مرکز آموزش نظامی که داریم، دوره‌های آموزشی غدیرشناسی ویژه سربازان و کادر سپاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان یزد ۶ هزار و ۶۰۰ حلقه شجره طیبه صالحین داریم، عنوان کرد: برای این حلقه‌ها هم به ترتیب از بنیاد بین‌المللی غدیر دعوت صورت می‌گیرد و در مساجد آموزش‌های مرتبط با غدیرشناسی انجام می‌شود.

فتوحی به برگزاری دوره‌های تخصصی مرتبط با غدیر ویژه مربیان و کارشناسان‌ عنوان کرد:  این برنامه‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و منتظریم که دوره‌های جدید ویژه مربیان در زمینه غدیر برگزار شود.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..