با حضور 11 داوطلب:

انتخابات خانه مطبوعات استان یزدبرگزار می شود

no-thumbs

مسئول برگزاری انتخابات مجمع خانه مطبوعات استان یزد گفت: برای تشکیل هیات مدیره و بازرسی این خانه 11 نفر از فعالان عرصه مطبوعات و رسانه های استان داوطلب شده اند.

به گزارش یزدی نیوزسیدبهادر بهادری در گفت و گو با ایرنا افزود: در بخش مدیران مسئول سه نفر، خبرنگاران سه نفر، سرپرستی نشریات ۲ نفر و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری نیز ۲ نامزد عضویت در هیات مدیره ثبت نام کرده اند و یک نفر نیز برای انتخاب در بخش بازرس خانه مطبوعات نام نویسی کرده است.
وی اضافه کرد: مهلت اعلام نامزدی هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد تا هشتم مهر ماه اعلام شده بود و متقاضیان درخواست خود را به طور کتبی به اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارائه کردند.
بهادری گفت: مجمع عمومی خانه مطبوعات یزد ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه(فردا) در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) برگزار می شود و اعضا خانه با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر می توانند در این انتخابات مشارکت کنند.
مسئول برگزاری انتخابات مجمع خانه مطبوعات یزد دستور کار این نشست را ارائه گزارش هیات مدیره و بازرس، بررسی صورت های مالی و انتخاب هیات مدیره و بازرسان اعلام و تصریح کرد: ارائه برنامه توسط نامزدهای هیات مدیره برای دوره تصدی الزامی است.
به گزارش ایرنا، هیات مدیره خانه مطبوعات هفت نفر شامل ۲ نفر از مدیران مسئول نشریات استان، سه نفر از روزنامه نگاران شاغل در رسانه های استان، یک نفر از مسئولان نمایندگی ها و سرپرستی روزنامه های سراسری و یک نفر از مسئولان خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
دوره ۲ ساله فعالیت هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد اسفند ۱۳۹۴ پایان یافته اما انتخابات هیات مدیره جدید تاکنون برگزار نشده است.

بخش نظردهی بسته شده است..