آب شهر مروست ۶۸۰ مورد کلرسنجی شد

به گزارش یزدی نیوزرییس امور آب و فاضلاب مروست در تشریح عملکرد شش ماهه این امور گفت : در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی از اول سال جاری تاکنون  680 مورد کلرسنجی آب توسط این امور انجام شده است .

 "منصور فلاحتی" در همین ارتباط اظهار کرد: تولید بیش از ۴۳۰ هزار متر مکعب آب، فروش ۳۸ فقره  انشعاب آب، نصب ۴۰ فقره انشعاب آب، استاندارد سازی ۲۵ فقره انشعابات، تعویض ۴۰ مورد کنتور خراب و رفع ۲۱۰ فقره  اتفاقات انشعاب و شبکه از دیگر فعالیت های آبفای مروست است.

وی افزود : همکاری در رابطه با گازرسانی به شهر، ۲۸۸ متر لوله‌گذاری از چاه به مخزن با استفاده از لوله ۱۶۰ میلیمتری پلی اتیلن، تجهیز و برق رسانی یک حلقه چاه با پیشرفت ۹۵ درصد که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد نیز از دیگر اقدامات این امور در شش ماه گذشته است.

فلاحتی همچنین انجام ۷۰ نمونه آزمایشات میکروبی و شیمیایی آب، بتن‌ریزی محوطه اداره، فنس‌کشی حریم چاه اداره و پاسخگویی به ارباب رجوع و انجام درخواست‌های مشترکان در کمتر از ۴۸ ساعت را از دیگر اقدامات انجام شده، توسط این امور عنوان کرد.

شهر مروست با دارا بودن یک باب مخزن پنج هزار مترمکعبی، چهار حلقه چاه فعال با مجموع دبی ۴۸ لیتر در ثانیه، ۹۱ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۲۱ کیلومتر خط انتقال، در حال حاضر ۹ هزار و ۱۰۰ نفر از جمعیت شهری و ۶۲۰ نفر از جمعیت روستایی را تحت پوشش قرار می‌دهد و  آب شرب و بهداشتی این جمعیت را تامین می‌کند.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..