فولاد یزد تیم خطرناکی است

no-thumbs

مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز درباره دیدار این هفته تیمش برابر فولاد یزد گفت: هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد.

به گزارش یزدی نیوزعلی امیری اظهار داشت: دیدارهای گروهی به نحوی برگزار می‌شود که برای دست‌یابی به موفقیت و قهرمانی و صعود به مراحل بعدی، حداقل چهار تا پنج تیم با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: در این فصل لیگ آزادگان تیم‌های با تجربه و خوبی از جمله گل‌گهر، ملوان، خونه به خونه، سپیدرود، نساجی و حتی استقلال اهواز و فجر شهید سپاسی حضور دارند.

این بازیکن فوتبال تصریح کرد:‌ برای اینکه بتوانیم در برابر این تیم‌های باتجربه همیشه آماده باشیم، باید تمرینات جدی داشته و تمام مسابقات را به عنوان یک فینال زودرس نگاه کرده و برای پیروزی به میدان برویم.

امیری گفت: خوشبختانه اکسین در این فصل از هماهنگی و آمادگی خوبی برخوردار است و با هدایت کادر فنی نتایج خوبی نیز کسب کرده‌ایم، اما برای رسیدن به موفقیت باید تلاش بیشتری داشته و مردم نیز ما را حمایت کنند.

وی با اشاره به دیدار این هفته تیمش برابر فولاد یزد بیان داشت: فولاد اگرچه با کسب شش امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد، اما تیم هماهنگ و منسجمی است و در آخرین دیدار نیز زمین آلومینیوم موفق به کسب سه امتیاز باارزش شده است.

مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز افزود: فولاد تیم خطرناکی است و می‌تواند از کوچک‌ترین موقعیت‌ها به گل برسد، لذا اگر در برابر حریف هوشیار نباشیم و مغرور بوده و با غرور بازی کنیم، به طور قطع در خانه با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم.

امیری ادامه داد: هدف ما کسب سه امتیاز تمام دیدارهای خانگی است، چراکه اگر در خانه موفق به شکست حریفان نشویم، در نهایت از نظر مجموع امتیازهای کسب شده، با مشکل روبه‌رو می‌شویم.

وی درباره میزان آمادگی اکسین البرز نیز گفت: همه در آمادگی بالایی به سر می‌برند و تلاش می‌کنیم با کسب سه امتیاز خانگی برابر فولاد یزد بار دیگر به صدر جدول بازگردیم.

لازم به توضیح است، تیم‌های فوتبال اکسین البرز و فولاد یزد روز جمعه این هفته از سری مسابقات لیگ آزادگان در کرج به مصاف هم می‌روند.

اکسین هم اکنون با کسب ۱۸ امتیاز از هشت مسابقه و تنها به دلیل تفاضل گل‌کمتر نسبت به تیم گل‌گهر در رده دوم جدول لیگ آزادگان قرار دارد.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..