کمکی که احمدی نژاد به اصولگرایان کرد!

به گزارش یزدی نیوزیک چهره سیاسی اصلاح طلب معتقد است که اصولگرایان گزینه‌ای را ندارند که بخواهند در مقابل روحانی قرار دهند یا اگر فردی را هم معرفی کنند به عنوان یک نماد است.

حجت‌الاسلام محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص وضعیت اصولگرایان و حمایت آن‌‌ها از روحانی پس از عدم حضور احمدی‌نژاد در انتخابات گفت: باور من این است که نبود احمدی‌نژاد کمک بزرگی به اصولگرایان کرد. اصولگرایان با وجود احمدی‌نژاد نه می‌توانستد گزینه‌ای را معرفی کنند و نه می‌توانستند فرد دیگری را مورد حمایت قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه اردوگاه اصولگرایی به دلیل حمایت اولیه از احمدی نژاد بهم ریخت، تصریح کرد: این کنار رفتن احمدی نژاد  از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کرد.
 
ابطحی ادامه داد: اصولگرایان در انتخابات گزینه‌ای را برای رقابت با حسن روحانی ندارند، آن‌ها در انتخابات ریاست جمهوری یا سکوت خواهند کرد یا نامزدی را به عنوان سمبلیک معرفی می‌کنند که امکان رای آوری ندارد.
 
معاون پارلمانی دولت اصلاحات با بیان اینکه بخشی از اصولگرایان از روحانی حمایت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: اصولگرایان در انتخابات آتی با مشکلاتی مواجه هستند و گرم کردن این اردوگاه قطعا کار دشواری است. تصورم این است که تا انتخابات انشعاب‌های متعددی در میان این جریان شکل بگیرد.
 
وی در پایان در واکنش به تشکیل فراکسیون سوم مجلس گفت : تا پا گرفتن این فراکسیون راه زیادی در پیش است و اگر پا هم بگیرد آنطور که باید تاثیری در جامعه و انتخابات نخواهد داشت.

*نامه نیوز

بخش نظردهی بسته شده است..