تقدیر از عوامل نمایش گربه و پلنگ در مهریز

به گزارش یزدی نیوز،با حضور سید محمد رستگاری،فرماندار شهرستان مهریز،سید خلف حوتی نژاد معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، دکتر غنیمت نماینده سازمان بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان مهریز مراسم اختتامیه و تقدیر از عوامل نمایش گربه و پلنگ در شهرستان مهریز برگزار شد.در ابتدای  این مراسم که در سالن اجتماعات اداره برگزار شد نمایش گربه و پلنگ با هنرمندی مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان و  هم چنین سه تن از معلولین مهریز به اجرا درآمد.

 سخنرانی فرماندار شهرستان و معاون فرهنگی هنری اداره کل بخش بعدی این مراسم بود.
حوتی نژادمعاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ضمن تقدیر از عوامل این برنامه خواستار حمایت جدی  و همه جانبه از تئاتر معلولین شد.
در ادامه علی طبا یکی از هنرمندان  برجسته مهریزی به اجرای موسیقی پرداخت.در پایان از کلیه عوامل نمایش مذکور با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.
نمایش عروسکی گربه و پلنگ  به کارگردانی   محمد حسن ابویی از هنرمندان برجسته شهرستان  و نویسندگی حسن دولت آبادی می باشد که در سومین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین کشور حائز رتبه های برتر در بخش بازیگری، موسیقی ، طراحی پوستر و طراحی لباس شده است.
 این نمایش پس از اجرای موفق در کانون پرورشی فکری تهران به مدت پنج شب از ٦ الی ١٠ مهرماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اجرای عموم داشته که با استقبال بی نظیر کودکان و علاقه مندان رو به رو شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..