احیاء جاده ولایت درشهرستان بافق

no-thumbs

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد بر احیاء جاده ولایت در شهرستان بافق تاکید کرد و گفت: جاده ولایت دارای سابقه تاریخی و فرهنگی است و این جاده باید به عنوان مسیر حرکت امام رضا (ع) ساماندهی و احیاء شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمد مهدی شرافت در آیین تجلیل از عوامل برگزاری نخستین جشنواره تابستانی بافق با قدردانی از زحمات تمامی مسئولان شهرستان بافق بویژه شهرداری از مسئولان این شهرستان خواست تا موضوع تشکیل دبیرخانه احیاء جاده ولایت را در دستور کار قرار دهند.
وی همچنین در خصوص برگزاری جشنواره تابستانی شهرستان بافق اظهار کرد: این شهرستان از جمله ۵ شهرستان استان است که در برگزاری این جشنواره پیشقدم بوده است.
شرافت همچنین با بیان اینکه صنعت گردشگری صنعتی پایدار است، تصریح کرد: مردم از این صنعت استقبال می کنند و می بایست با هدف گذاری صحیح و برنامه ریزی مدون در راستای استفاده بهینه از این صنعت گام برداشت.
وی تغییر رویکرد دولت تدبیر و امید در مناسبات خارجی را عامل رونق صنعت گردشگری دانست و خاطرنشان کرد: این تغییر باعث گشایش ارتباطات با دیگر کشورهای دنیا شده که یکی از دستاوردهای مهم آن حضور گردشگران خارجی در کشور است.
شرافت از رشد ۸۳ درصدی حضور گردشگران در یزد خبرداد و بیان کرد: استان یزد در مرداد ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه رشد ۳ درصدی گردشگری را به خود اختصاص داده و امیدواریم با تامین زیرساخت این رشد شتاب بیشتری بگیرد.
مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد یادآور شد: بافق مانند مرکز استان باید بتواند سهم گردشگر خارجی را از این بازار برای خود حاصل کند.
شرافت همچنین ضمن قدردانی از خدمات سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی بافق گفت: به مدیریت بانوان اعتقاد دارم و امید می رود با تلاش و پشتکار مدیریت میراث فرهنگی بافق تغییری چشمگیر در صنعت گردشگری و احیاء میراث فرهنگی این شهرستان ایجاد شود.
شرافت همچنین در پایان با تقدیراز خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق عنوان کرد: جشنواره تابستانی بافق با اطلاع رسانی به موقع اصحاب رسانه به مردم معرفی شد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..