هزینه‌ ۱۰ میلیاردی برای تامین و توزیع آب شرب ندوشن

no-thumbs

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد گفت: از زمان انتزاع بخش ندوشن از شهرستان اشکذر به میبد، بیش از 10 میلیارد ریال در زمینه تامین و توزیع آب این بخش هزینه شده است.

به گزارش یزدی نیوزابوالقاسم نصیری اظهار داشت: برای تامین آب شرب و بهداشتی بخش ندوشن شهرستان میبد با وجود کمبود اعتبار، نه تنها سرویس‌دهی به این بخش متوقف نشده بلکه از زمان انتزاع از شهرستان اشکذر، فعالیت آبرسانی به این بخش با سرعت و دقت بیشتری انجام شده به نحوی که تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای تامین آب شرب و بهداشتی این بخش هزینه شده است.

وی همچنین تصریح کرد: آب شرب و بهداشت شهر ندوشن دو شبکه‌ای است به نحوی که آب بهداشت از طریق چاه‌های منطقه تامین می‌شود و آب شرب به صورت شیرهای برداشت در سطح شهر از طریق دو رشته قنات تامین می‌شود.

نصیری عنوان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر به دلیل خشکسالی، منابع تامین آب شرب با افت شدید فشار مواجه شده است، کسری آب شرب این منطقه از طریق تانکرهای سیار تامین می‌شود این در حالی است که آب بهداشت به صورت دائمی در اختیار اهالی قرار دارد.

وی همچنین بیان کرد: هم‌اکنون ۲ هزار و ۴۶۲ مشترک در این بخش از خدمات آبرسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی بهره‌مند می‌شوند.

نصیری تصریح کرد: با توجه به تصمیم مسؤولان استان، خط انتقال آب بخش ندوشن اجرا شده و در مراحل پایانی است و به محض بهره‌برداری از این خط، خدمات تامین آب این منطقه به شرکت آب و فاضلاب محول خواهد شد.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..