فرمانده نیروی انتظامی یزد:

انهدام یک باند مسلح در یزد

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از کشف ۳.۵ تن انواع موادمخدر طی ۹ روز مهرماه جاری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسردار ایرج کاکاوند، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان یزد با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی استان یزد تلاش خود را برای ایجاد امنیت در جامعه به کار گرفته با سوداگران مرگ، سارقان، ‌ قاتلان و اشرار بدون مماشات برخورد می‌کند.

وی با اشاره به جدیت پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان عنوان کرد: در شش ماه نخست سال جاری ۱۶ تن انواع موادمخدر در استان یزد کشف و باندهای متعدد قاچاقچیان متلاشی شد.

کاکاوند یادآور شد: در ۹ روز نخست مهر ماه نیز با تلاش نیروهای پلیس ۳.۵ تن انواع موادمخدر استان کشف شد که این نشان از دقت و اشراف پلیس به مبادی ورودی استان دارد.

کاکاوند در مورد سرقت در استان یزد نیز اظهار داشت: آمار سرقت در استان یزد در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از کاهش ۱۱ درصدی برخوردار بوده است اما برای کاهش بیشتر سرقت در استان نیاز به همکاری و مشارکت مردم وجود دارد.

وی همچنین از دستگیری یک باند سرقت مسلحانه در یزد خبر داد و گفت: این باند قصد انجام اعمال شرورانه در یزد داشت که با هوشیاری پلیس منهدم شد و مقادیر زیادی فشنگ و سلاح جنگی از آنها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «همه با هم برای امنیت» است و همه در استان باید برای تحقق این شعار با یکدیگر همکاری کنند.

مهر

بخش نظردهی بسته شده است..