تیم کشتی فرنگی جوانان گیلان برابر یزد پیروز شد

no-thumbs

در ادامه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور ، تیم گیلان برابر یزد به برتری رسید.

به گزارش یزدی نیوزدر جریان این مسابقه که  در رشت برگزار شد ، تیم کشتی فرنگی جوانان گیلان با اقتدار کامل و با نتیجه هشت بر صفر حریف خود را شکست داد .
در این دیدار ، هر هشت کشتی گیر فرنگی کار جوان گیلانی برابر حریفان خود به برتری دست یافتند تا تیم کشتی فرنگی جوانان گیلان به دومین پیروزی متوالی حود در رقابت های قهرمانی کشور دست یابد.
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از روز اول این رقابت ها ، تیم کشتی فرنگی جوانان زنجان با نتیجه شش بر دو سیستان و بلوچستان را شکست داد و تیم کشتی فرنگی جوانان بوشهر نیز موفق شد با نتیجه هشت بر صفر خراسان جنوبی را مغلوب کند.
در دیگر دیدار این مسابقات که پنجشنبه شب برگزار شد ، تیم های کشتی فرنگی جوانان کرمان و قزوین به مصاف هم رفتند که هر تیم چهار پیروزی کسب کرد اما در نهایت تیم کرمان با امتیاز تیمی ۱۹ بر ۱۷ برابر حریف خود به برتری رسید.
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور از صبح پنجشنبه با حضور حدود یکصد کشتی گیر از استان های گیلان ، یزد ، چهارمحال و بختیاری ، سیستان و بلوچستان ، قزوین ، بوشهر ، خراسان جنوبی ، گلستان ، کرمان و زنجان در رشت آغاز شد.
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور در اوزان ۵۰ کیلوگرم ، ۵۵ کیلوگرم ، ۶۰ کیلوگرم ، ۶۶ کیلوگرم ، ۷۴ کیلوگرم ، ۸۴ کیلوگرم ، ۹۶ کیلوگرم و ۱۲۰ کیلوگرم و به صورت تیمی برگزار می شود .
این رقابت ها که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت جریان دارد ، عصر امروز (جمعه) با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان می دهد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..