تحلیل دیدار آلومینیوم اراک-فولاد یزد

no-thumbs

دیدار دو تیم فولاد یزد و آلومینیوم اراک در هفته چهارم به سود یاران امیری در فولاد به پایان رسید.

به گزارش یزدی نیوزاین پیروزی درحالی رخ داد که یاران مهابادی در آلومینیوم برتری مطلقی در این بازی داشتند و در اکثر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودند و تعداد حملاتی که اراکی ها به دروازه یزدی ها داشتند، ۷ موقعیت خطرناک بود و یزدی ها نیز ۴ بار روی دروازه میررسول حسینی خطرساز شدند.

یزدی ها که در این بازی از مربی جدید خود بهره می بردند و سبک بازی آنها نیز به نسبت هفته های گذشته تغییر کرده بود، در این هفته تمامی حملاتشان را روی بال راست خود و همچنین نفوذ از عمق امتحان کردند و خطرساز نیز شدند، اما گلی برای آنها حاصل نشد. تنها گل این بازی درحالی رخ داد که روی یک ضربه ایستگاهی و به طرز عجیبی و باخوش شانسی توپ وارد دروازه شد و به نحوی می توان گفت که حق یزدی ها در این بازی سه امتیاز نبود.

اما آن سوی میدان اراکی ها که میزبان نیز بودند، اکثرا از سمت چپ خود و توسط نادر هوشیار و کات بک های عالی رضا معقولی به دروازه ی فولاد نزدیک می شدند و همین سبب شد تا موقعیت های مناسبی نیز فراهم شود، اما بی دقتی مهاجمان اراکی و همچنین کمی خوش شانسی برای فولادی ها سبب شد تا دروازه ی این تیم باز نشود.

فوتبال روی بدش را به مهابادی و تیمش نشان داد و به قول معروف "به بازی خوب امتیاز نمی دهند" و شاید مهابادی در بازی های بعدی به جای بازی خوب، به نتیجه بازی بیشتر فکر کند.

فرتاک

بخش نظردهی بسته شده است..