روایت جدید از قتل طلافروش یزدی اززبان پدرمقتول:

قصاص می خواهیم

متهمان حادثه هولناک اقدام به قتل و سرقت از صرافی در یزد با تصور اینکه مرد صراف به قتل رسیده ، با‌ وجود ناکامی در سرقت از صرافی، چند روز بعد نقشه سرقت از طلافروشی را می‌کشند.

به گزارش یزدی نیوز،آنها چند روزی با زیر نظر گرفتن طلافروشی، ساعت آمد و رفت مرد طلافروش را به دست آورده و ساعت ۲ بعد از ظهر روز حادثه نقشه را اجرا کردند.  
محمدجواد حق‌شناس، پدر قربانی جنایت گفت: معمولاً محمدعلی ساعت ٢ مغازه را تعطیل می‌کرد و ساعت ٣ بعد از ظهر به خانه می‌آمد، اما وقتی آن‌ روز نیامد بشدت نگران شدم. با تلفن همراهش تماس گرفتم بار اول روشن بود اما بعد خاموش شد. از محمدعلی خبری نبود تا اینکه ساعت ٥ بعد از ظهر به مغازه رفتیم.
وی ادامه داد: دزدگیر را که زدم متوجه سرقت طلاها شدم. گفتم محمدعلی را کشته‌اند و پشت پیشخوان انداخته‌اند. اما خبری از او نبود.همان موقع سراغ ماشین پرایدش که در پارکینگ پارک می‌کرد رفتم آنجا هم خبری نبود. کل پارکینگ را گشتیم دوربین‌ها نشان می‌دادند که محمدعلی وارد شده اما خروج او ثبت نشده بود.
وی اظهار داشت:بعد از ساعتی تلاش او را زیر کیسه‌های سیمان پیدا کردیم. پسرم ورزشکار بود و مطمئن بودم که غافلگیر شده است. حالا که جنایتکاران دستگیر شده‌اند اعتراف کرده‌اند که به عنوان پلیس با او مواجه شده و تحت این عنوان که طلای تقلبی دارد او را سوار ماشین می‌کنند.
وی در ادامه به روزنامه ایران گفته است: بعد یکی از آنها دور گردن پسرم از پشت سر طناب می‌اندازد و شخص دیگر با کیسه نایلونی او را خفه می‌کند. بعد از رها کردن جسد گوشه پارکینک، کلیدها را برداشته و مغازه را سرقت می‌کنند.
وی گفت:من قصاص عامل این جنایت را می‌خواهم تا افراد دیگر به چنین سرنوشتی گرفتار نشوند.

بخش نظردهی بسته شده است..