نمازی اعلام کرد:

یزد رتبه ششم کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: به استناد گزارش دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور، این استان در زمینه پرداخت تسهیلات اعطایی رونق تولید رتبه ششم را در سطح کشور کسب کرد.

به گزارش یزدی نیوزعلی نمازی با بیان اینکه رقم یاد شده معادل ۴.۷ درصد کل تسهیلات پرداختی کشور است، اظهار داشت: بر اساس این گزارش از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۱۱۱ بنگاه کوچک و متوسط این استان موفق به اخذ تسهیلات بانکی به مبلغ حدود یک‌هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال در قالب رونق تولید شدند.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و عضو اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد گفت: این تسهیلات به منظور تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت شده است.

نمازی با بیان اینکه ۹۰۱ واحد تولیدی در استان برای اخذ تسهیلات یاد شده ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۸۹۵ واحد با ۷ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، گفت: روند پرداخت تسهیلات رونق تولید تا پایان سال ۹۵ ادامه دارد.

بر اساس گزارش منتشر شده، از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه در سطح کشور ۳ هزار و ۲۰۶ بنگاه کوچک و متوسط (زیر ۱۰۰ نفر کارگر) موفق به اخذ تسهیلات بانکی به مبلغ حدود ۲۵ هزار میلیارد ریال شدند که استان‌های فارس، گیلان، خراسان رضوی، گلستان و اصفهان بیشترین میزان را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..