دانش‌آموزان یزدی نقش خود را در سرشماری ایفا کنند

no-thumbs

استاندار یزد با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: شایسته است این قشر نقش خود را در سرشماری امسال به درستی ایفا کنند.

به گزارش یزدی نیوزسیدمحمد میرمحمدی در افتتاح مدرسه ابوالفضل۳ و مراسم بازگشایی مدارس با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، این تقارن را ارزشمند دانست و اظهار داشت: دانش‌آموزان ما باید در سنگر علم و تحصیل به پیشرفت برسند تا هم در مبارزه با دشمنان و هم در رقابت با سایر کشورها موفق عمل کنیم.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان ما به عنوان آینده‌سازان این کشور باید به نحوی عمل کنند که دشمن نتواند چشم طمع به کشورمان داشته باشد.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: تحصیل سبب کسب علم و معرفت می‌شود و با علم و معرفت می‌توانیم برای کشور خود سرنوشت‌سازی کنیم.

استاندار یزد سال تحصیلی را به دانشجویان استان یزد نیز تبریک گفت و اظهار داشت: اگر دانشجویان در مدارس تحصیل و پیشرفت قرار گیرند کشور و استان ما به بالندگی و رشد خواهد رسید.

وی بازگشایی مدارس را به دانش‌آموزان کلاس اولی نیز تبریک و ورود آنها به مدرسه را خیرمقدم گفت و افزود: این دانش‌آموزان پاکی و خلوص دارند و امیدواریم در سنگر و علم و تحصیل تلاش خود را از همین ابتدای راه به کار گیرند و به عنوان آینده‌سازان این کشور بتوانند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز زنگ سرشماری نیز در مدارس استان همزمان با سراسر کشور به صدا در خواهد آمد، بیان کرد: امروز در واقع افتتاحیه طرح سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ در این مدرسه خواهد بود و امیدواریم دانشجویان و دانش‌آموزان نیز نقش خود را به خوبی در این طرح به ویژه در سرشماری اینترنتی ایفا کنند.

وی عنوان کرد: آمار مبنای همه تصمیم‌گیری‌های درست است و فرآیند تدوین برنامه بر اساس آمارها انجام می‌شود و امیدواریم به دلیل اهمیت این موضوع، مردم یزد مشارکت بسیار خوبی در سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ داشته باشند.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..