درباره وقوع دو فقره قتل و نزاع منجر به قتل:

نماینده اردکان برخورد جدی با اخلال گران امنیت و اعتماد عمومی را خواستار شد

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد و نماینده اردکان درمجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سابقه ممتاز تاریخی و مذهبی استان یزد، باید با اخلال گرانی که امنیت جامعه را مخدوش، به اعتبار استان لطمه زده و اعتماد عمومی را به مخاطره می اندازند به صورت جدی مقابله شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش  درباره وقوع دو فقره قتل و نزاع منجر قتل در شهرهای اردکان و یزد در هفته اخیر با تسلیت مجدد به خانواده های داغدار و ابراز تاسف از بروز این حوادث در استان یزد، از سرعت عمل نیروی انتظامی استان و هماهنگی مقامات امنیتی و قضایی در کشف جرم و دستگیری مجرمان تقدیر و تشکر کرد.
وی تامین امنیت شهروندان را از پایه های اساسی حقوق شهروندی دانست و تصریح کرد: از مردم فهیم و مومن استان درخواست می شود با تقویت مبانی دینی و اتکا به آموزه های غنی فرهنگی، روح برادری، اخوت و مدارا را در جامعه تقویت کنند و اجازه ندهند هنجارشکنان، میدان دار فضایی شوند که اعتبار و حیثیت مردمان خوب دارالعباده را خدشه دار می سازد.
نماینده مردم اردکان با تاکید بر لزوم همکاری مردم با نهادهای امنیتی، قضایی و انتظامی برای مقابله با جرائم و کشف آنها، بررسی علل بروز این ناهنجاری ها در جامعه از سوی دستگاه های ذیربط و برخورد علمی و کارشناسانه و بدور از هیجانات احساسی با این پدیده ها و رفع زمینه های شکل گیری آنها را مورد تاکید قرار داد.
در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، قتل یک طلافروش جوان در یزد و نزاع جمعی منجر به فوت یک جوان در اردکان افکار عمومی استان را تحت تاثیر قرارداد که با سرعت عمل نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی عوامل این دو جنایت شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..