ورود ۱۰۰۰ دانش آموز به مدارس مهریز

به گزارش یزدی نیوزمدیر آموزش ‌و پرورش مهریز با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های کاربردی برای آموزش دانش آموزان، گفت: امسال در شهرستان مهریز بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز ورود خود را به مدرسه جشن گرفتند.

" سیدعلی کارآموز"در مراسم جشن شکوفه‌ها که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس مهریز برگزار شد،‌ با اشاره به ضرورت آموزش فعالیت‌های گروهی در مدارس اظهار کرد: هدایت دانش‌آموزان به فعالیت‌های مختلف گروهی نقش مهمی در پویایی و ایجاد اعتماد به نفس بین آنها ایفا می‌کند.

وی با بیان این که آموزش صحیح فرزندان به عنوان سرمایه های انسانی نظام از جمله راهکارهای موثر در راستای رسیدن به اهداف کلان انقلاب اسلامی است، گفت: ایران آباد مستلزم مشارکت مستمر و آموزش یکپارچه مدارس و خانواده ها است.

مدیر آموزش‌وپرورش مهریز با اشاره به ضرورت همدلی و همزبانی بین مردم ومسئولان،‌افزود: سه عامل دانش‌آموز، خانواده و مدرسه، از جمله عناصر مهم در ایجاد اتحاد علمی و هنری است.

وی ادامه داد: جشن شکوفه‌ها، جشن تولد کودکانی است که باید در مدرسه قاعده و قانون زندگی با کودکان دیگر را فراگرفته و تمرین کنند.

کارآموز گام‌های استوار و بلند دانش‌آموزان امروز برای رسیدن به موفقیت و پیروزی را نیازمند نظارت و همراهی خانواده به‌ویژه مادران دانست و تصریح کرد: در آیین جشن شکوفه‌ها، کلاس اولی‌ها ضمن آشنایی با محیط مدرسه با معلمان و مدیران مدرسه با فضای شاد و مفرح آشنا می‌شوند.

این مقام مسئول با اشاره این که امسال۱۰۲۱دانش‌آموز در شهرستان مهریز وارد مدرسه می‌شوند،خاطرنشان کرد: از تعداد کل دانش‌آموزان مهریزی ۵۰۸ پسر و ۵۱۳ دختر  ورود خود را به مدرسه جشن گرفتند.

گفتنی است،‌مراسم جشن شکوفه‌های دانش‌آموزان مهریزی به صورت نمادین در دبستان پروین اعتصامی با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..