بیانیه اداره ارشاد یزد بمناسبت هفته دفاع مقدس

no-thumbs

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بمناسب هفته دفاع مقدس بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش یزدی نیوزدر این بیانیه آمده است:

۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز یکی ازمهمترین حماسه‌های ملت ایران است که یادآور رشادت‌های هشت ساله ایثارگران وجانبازان در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. به یقین باید گفت که در صدر تاریخ این دیار به ویژه در سده اخیر، دوران دفاع مقدس به حد اعلا می درخشد.

حماسه دفاع مقدس با رهبری حکیمانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی(رحمه‌الله علیه) و‌ مقاومت و پایداری ملت ایران در دوران دفاع مقدس، تحت الطاف و عنایات الهی، بر خلاف‌ اراده باطل جبهه دشمن به نقطه سربلندی و درخشندگی ایران اسلامی تبدیل شد.

هفته دفاع مقدس فرصت گران‌بهایی برای اقشار مختلف مردم ایران مخصوصا جوانان و نوجوانان عزیز است که باید بر ضرورت بهره گیری همه جانبه از فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس تاکید شود.

درپایان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای جنگ تحمیلی این هفته را به رهبر معظم انقلاب، ملت غیور ایران بویژه خانواده معزز شهدای دفاع مقدس، جانبازان و ایثارگران سرافراز تبریک عرض نموده و سربلندی و پیروزی مردم ایران در نیل به آرمان‌های متعالی ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماید.

بخش نظردهی بسته شده است..