فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد:

در عمق ۵۰۰ متری زیر زمین پایگاه موشکی احداث کردیم

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حراست از مرزهای عقیدتی جهان آمادگی کامل دارند و تنها منتظر یک اشاره و فرمان از سوی رهبری هستند.

به گزارش یزدی نیوزسردار اکبر فتوحی  در رژه نیروهای مسلح در یزد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پایه‌های علمی کشور که امروز شاهد آن هستیم، حاصل کمبودهای دوران جنگ و نوآوری و خلاقیت جوانان  این مرز و بوم است.

وی دوران جنگ هشت ساله ایران و دفاع مقدس در برابر تجاوز دشمن را مظهر ایستادگی و پایداری و حکمت الهی دانست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی بداند که نیروهای مسلح سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت مقام معظم رهبری ایستاده و محکم‌تر از قبل به راه خود ادامه خواهند داد.

فتوحی با اشاره به مسائل، مشکلات و کمبودهایی که در دوران جنگ تحمیلی علیه ایران وجود داشت، افزود: دشمن کی می‌توانست تصور کند که ما در عمق ۵۰۰ متری زیر زمین پایگاه موشکی احداث کنیم که این یک نمونه از هزاران خلاقیت است و کاری نبود که ظرف یک یا دو سال انجام شود.

وی عنوان کرد: امروز آماده‌ هستیم نه تنها برای امنیت جمهوری اسلامی بلکه برای کمک به مردم مسلمان کشورهای دیگر نظیر سوریه وارد عمل شویم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای دفاع اقدام کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: ما نه تنها برای مرزهای جغرافیایی که برای مرزهای عقیدتی و اسلامی نیز آماده حراست و حفاظت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا بداند که ما آماده ماموریت هستیم و جهاد کبیر ما امروز جهاد با آمریکا و استکبار است و با تیر خلاصی که به قلب او خواهیم زد، این غده سرطانی را ریشه کرده و آن را از صفحه روزگار محو خواهیم کرد و برای تحقق این امر فقط منتظر یک اشاره و فرمان ولایت و رهبری هستیم.

فتوحی بیان کرد: امروز با استفاده از توان نیروهای نظامی ارتش، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی آماده‌ایم که در جنگ نرم و سخت به شدت در مقابل دشمنان اسلام و مسلمین با قدرت کامل بایستیم.

فارس

بخش نظردهی بسته شده است..