خدمت جدید گروه پیشگامان؛

هر دو ساعت یک پرواز برای مردم یزد

دکتر محمدرضا رضایی نژاد مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان در آیین معارفه پروازهای هواپیمایی آتا در یزد گفت: علاقه داریم یزد را به مرکز تجارت ایران تبدیل کنیم و هدفمان نیز پیشرفت و توسعه یزد و رفاه همشهریان عزیز یزدی است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،در آیین معارفه پروازهای شرکت هواپیمایی آتا در یزد که روز گذشته با حضور مدیران ارشد شرکت هواپیمایی آتا،مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه تعاونی پیشگامان،مدیران دفاتر هواپیمایی و آژانسهای مسافرتی و گردشگری و اصحاب رسانه برگزار گردید مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان در سخنانی با ابراز خشنودی از حضور هواپیمایی آتا در یزد و بیان اینکه پیشگامان در جهت توسعه و پیشرفت استان یزد به پروژهای مختلفی ورود کرده است گفت: با ایجاد بندر خشک پیشگامان علاقه خود را برای خروج یزد از بن بست نشان داده ایم و دوست داریم یزد را مرکز تجارت ایران قرار دهیم ،در همین راستا برای توسعه روابط تجاری بیشتر استان با داخل و خارج کشور مقرر شد با همکاری شرکت هواپیمایی آتا یک هواپیما در اختیار یزد قرار بگیرد تا هر دو ساعت یک پرواز داشته باشیم .

دکتر رضایی نژاد افزود: در تدارک آن هستیم که بتوانیم بازار جدیدی را به بازار اقتصادی فعلی بیافزاییم ، نمیخواهیم رقابتی با پرواز های موجود داشته باشیم و بیشتر به دنبال توسعه و پیشرفت یزد و رفاه همشهریان عزیز یزدی هستیم و دوست داریم فضای تجارت و حمل و نقل استان را گسترش دهیم.
مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان ادامه داد: هدف ما این است که بتوانیم تجار سایر شهر ها را هر دوساعت یک بار به یزد بیاوریم و همینطور اگر تاجر یزدی خواست تردد چندین باره روزانه داشته باشد بتواند از این امکانات استفاده کند ، این از اهداف ماست که بتوانیم امکان رفت و آمد به یزد را به صورت آنی و لحظه ای فراهم  کنیم .
وی افزود: امیدواریم با همفکری مدیران دفاتر هواپیمایی و آژانسهای مسافرتی و گردشگری و همه دلسوزان، بتوانیم رونق تجارت را به استان باز گردانیم.
دکتر رضایی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد شرکت هوایی آتا سرویس مطلوبی به مسافران بدهد و مردم نیز بتوانند با استفاده از امکانات این شرکت رفاه بیشتری داشته باشند.

گفتنی است پروازهای شرکت هواپیمایی آتا از مبدا یزد با سرمایه گذاری و حمایت گروه تعاونی پیشگامان از ۷ مهرماه سال جاری آغاز و در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی انجام خواهد شد.

لینک گزارش تصویری:

http://pishgaman.com/SC.php?type=component_sections&id=87&sid=4979

بخش نظردهی بسته شده است..