پر مصرف های آب منتظر برخورد و قطع اشتراک در یزدباشند

به گزارش یزدی نیوزمدیر عامل آب و فاضلاب استان یزد در هشداری به مشترکان پر مصرف آب گفت: پر مصرف های آب منتظر برخورد و قطع اشتراک باشند.  

علی اسلامی اظهار کرد: شرکت آبفای یزد برای برخورد با مشترکان پرمصرف برنامه هایی را در دستور کار قرار داده که در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف آب از سوی مشترکین، اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: شناسایی مشترکان پر مصرف برای برخورد در دستور کار است و برای صدور هر دوره قبوض آب بها در صورتی که مشترکان، مصرف آب خود را کاهش ندهند ابتدا با اخطار کتبی مواجه و سپس قطع اشتراک می شوند.

مدیر عامل آبفای یزد با اشاره به اینکه این برخوردها فقط برای مشترکین خانگی نیست و نهاد ها و دستگاه های دولتی و خصوصی هم شامل این برخوردها می شوند، عنوان کرد: استفاده از آب شرب شهری برای آبیاری درختان و فضای سبز و یا شستشوی محوطه کاری ناپسند است و باید وضعیت بحرانی آب در استان مورد توجه باشد.

وی از دیگر مصادیق مصرف بالای آب در استان یزد را استفاده از کولرهای آبی در سطح منازل دانست و بیان داشت: ۲۰ میلیون متر مکعب از آب استحصالی استان در کولر های آبی مصرف می شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی برای آب عنوان کرد: مشترکین خانگی، دستگاه‌ ها، نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی باید در مصرف آب صرفه جویی لازم را انجام دهند.

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..