یادواره «شهدای علم و فناوری و شهدای منا» در یزد

no-thumbs

عضو ستاد یادواره شهدای علم و فناوری و شهدای منا در استان یزد از برگزاری یادواره‌ای به‌مناسبت اولین سالگرد فاجعه منا با سخنرانی آیت‌الله موسوی جزایزی، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در روز ۲۸ شهریورماه در حظیره یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحامد سلطانی، عضو ستاد یادوراه شهدای علم و فناوری و شهدای قرآنی منا در استان یزد اظهار کرد: این یادواره به مناسبت اولین سالگرد فاجعه منا صبح روز یکشنبه ۲۸ شهریورماه ساعت ۷:۳۰ الی ۹ صبح در مسجد روضه محمدیه(حظیره) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این یادواره حرکتی مردمی است افزود: یادواره شهدای علم و فناوری و شهدای منا روز ۲۸ شهریورماه با سخنرانی آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار می‌شود.
سلطانی ادامه داد: پنجشنبه شب اول مهرماه نیز بعد از نماز مغرب و عشاء دعای کمیل و محفل انس با قرآن با حضور استاد حاج احمد ابوالقاسمی و استاد حاج سعید طوسی قاریان بین المللی کشورمان در امامزاده جعفر(ع) برگزار خواهد شد.
عضو ستاد یادواره شهدای علم و فناوری و شهدای قرآنی منا در استان یزد گفت: همچنین پنجشنبه شب ۸ مهرماه نیز مراسمی با حضور  حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسگر رییس بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت در امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار خواهد شد.
یادآوری می‌شود فاجعه منا در دوم مهر ۹۴ برابر با ۱۰ ذیحجه ۱۴۳۶ قمری همزمان با عید قربان در مراسم رمی جمرات در منطقه منا در شهر مکه عربستان سعودی رخ داد و در این حادثه ۴۶۴ حاجی ایرانی به شهادت رسیدند که سه نفر از استان یزد جان خود را از دست دادند.
منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..