ثبت نام ۴۲۰نفر برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن دریزد

no-thumbs

قائم مقام اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 استان یزد از ثبت نام 420 نفر در سامانه ثبت نام متقاضیان خبرداد و گفت: ثبت نام متقاضیان مشارکت در اجرای سرشماری در یزد ادامه داد.

به گزارش یزدی نیوزفخرالدین  در نشست معاونان فرمانداران و معاونان فنی و آموزشی سرشماری شهرستان ها درسازمان برنامه و بودجه استان، تصریح کرد: استان در مرحله مراجعه حضوری سرشماری که از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه برگزار می شود، نیازمند حدود ۳۲۰ مامور سرشماری است که از میان متقاضیان انتخاب می شوند.
وی افزود: شهرستان یزد برای سرشماری نیازمند ۱۸۰ مامور آمارگیر است که هم اکنون نیاز به ثبت نام نیروهای بیشتری در این رابطه است.
قائم مقام اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ استان یزد گفت: پس از مرکز استان، بیشترین نیاز به ماموران سرشماری برای شهرستان های اردکان و میبد است.
فخرالدین با بیان اینکه لینک سامانه ثبت نام از متقاضیان در سایت این سازمان به نشانی yazd.mporg.ir قرار دارد، از متقاضیان انجام سرشماری دعوت کرد تا در اجرای این طرح بزرگ ملی مشارکت کنند.
این مقام مسئول، متوسط ضریب پوشش اینترنت را در کشور ۴۵ درصد عنوان کرد و گفت: این انتظار وجود دارد تا با همکاری دستگاه‎‎های اجرایی و همچنین مشارکت مردم، این میزان از آمار از طریق تکمیل پرسشنامه ها به صورت اینترنتی محقق شود.
هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ از سوم تا ۲۴ مهرماه به صورت اینترنتی برگزار می شود.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..