منتظر گرم تر شدن هوا باشید

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور براساس تحلیل داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی،گفت: طی امروز در استان های مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و برخی مناطق شمال شرق کشور، افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: همچنین در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رشد ابر و وزش باد شدید موقتی و رگبار و رعد وبرق در برخی نقاط کرمان و هرمزگان رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: امروز در منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور همچنین عنوان کرد: با خاتمه بارش در سواحل شمالی کشور از روز چهارشنبه افزایش محسوس دما در سواحل آغاز شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وظیفه در ادامه اظهار کرد: روز جمعه با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر و عبور موج کم دامنه، تراز میانی از شمالغرب کشور به تدریج در مناطقی از شمالغرب کشور و سواحل غربی دریای خزر، ابرناکی، رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و موقتی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص پیش بینی وضعیت آب و هوای استان تهران نیز گفت: آسمان استان تهران در روز چهارشنبه و پنجشنبه صاف و با بیشینه و کمینه دمای هوای ۳۲_۲۳ و ۳۳_۲۳ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..