۸۴۰ هزار نفر در یزد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی

no-thumbs

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد گفت: در حال حاضر بالغ بر 840 هزار نفر از شهروندان یزدی زیرمجموعه و تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

به گزارش یزدی نیوزصابری در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات بدمینتون بانوان سازمان تامین اجتماعی کشور که به میزبانی استان یزد آغاز شد، اظهار داشت: استان یزد دومین استان معدنی کشور و چهارمین استان صنعتی کشور است و ۴۵ درصد تولید کل کاشی کشور و ۲۷ درصد تولیدات نساجی و ۱۵ درصد فولاد کشور در یزد تولید می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تامین اجتماعی استان یزد دارای ۱۶ شعبه و دو دفتر و هفت باب شعبه اجاره‌ای با ۵۱۲ پرسنل است و به بالغ بر ۸۴۰ هزار نفر از شهروندان یزدی خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به پیشینه‌های تاریخی، ادبی، مذهبی و فرهنگی یزد عنوان کرد: فعالیت‌های ورزشی نقش مهمی در سلامت و روح و روان همه اقشار جامعه دارد و به طور قطع برگزاری اینگونه مسابقات آثار مثبت بسیاری در فعالیت‌های کارکنان و افزایش بازدهی کاری در سازمان تامین اجتماعی خواهد داشت.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان یزد نیز در این مراسم گفت: مردمان یزد از دیرباز اهل تلاش و کوشش بوده و هستند و با پشتکار و قناعت استان کویری و گرم و خشک یزد را با آبی که از فرسنگ‌ها دورتر منتقل شده به گلستانی تبدیل کرده‌اند که زبانزد عام و خاص است.

محمدحسین توحیدی‌فر افزود: به طور قطع شما ورزشکاران که در استان دارالعباده یزد حضور دارید از جاذبه‌های گردشگری یزد بازدید کرده و پشتکار و تلاش پیشینیان ما را تصدیق خواهید کرد و امیدواریم در سفرهای بعدی بازهم از این جاذبه‌های دیدنی بازدید کنید.

به گزارش فارس، یازدهمین دوره مسابقات بدمینتون بانوان سازمان تامین اجتماعی کشور با حضور فرماندار یزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف کشور از امروز در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه یزد آغاز شده و به مدت دور روز به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان یزد برگزار خواهد داشت.

برترین‌های این رقابت‌ها به المپیاد کشوری راه خواهند یافت.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..