ثبات قیمت میوه در بازار

no-thumbs

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: فرا رسیدن عید قربان نمی تواند بر شرایط بازار تاثیر گذار باشد چرا که مغازه ها مملو از میوه است.

به گزارش یزدی نیوزحسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در خصوص وضعیت بازار میوه و صیفی اظهار داشت: قیمت انواع محصولات از قبیل میوه و صیفی به نسبت هفته گذشته تغییر چندانی در بازار نداشته است.

وی قیمت هر کیلو خیار بوته ای را ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: نرخ هر کیلو خیار گلخانه ۳ هزار تومان،گوجه فرنگی بوته ای از ۵۰۰ تا هزار و ۲۰۰ تومان، گوجه فرنگی گلخانه ۲ هزار و ۲۰۰ تومان،سیب زمینی هزار و ۲۰۰ تومان  و پیاز ۸۰۰ تا هزار و ۲۰۰ تومان است.
مهاجران افزود: هر کیلو نارنگی ۲ هزار و ۵۰۰ الی ۳ هزار تومان، موز ۵ هزار و ۲۰۰ تومان،انار ۲ الی ۳ هزار تومان،خربزه هزار و ۵۰۰ الی ۲ هزار و ۵۰۰ تومان،هندوانه ۸۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.

وی  با اشاره به قیمت سایر میوه ها در بازارعنوان کرد: نرخ هر کیلو گلابی شاه میوه ۱۰ هزار تومان، گلابی بیروتی ۱۱ هزار تومان و انگور ۲ الی ۳ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به قیمت انواع سبزی و صیفی بیان کرد: نرخ هر کیلو سبزی خوردن هزار و ۵۰۰، سبزی جور( آش، پلو،قورمه) از۸۰۰ تا هزار و ۲۰۰ تومان، لیمو ترش داخلی ۷ الی ۹ هزار تومان، لیمو ترش قاچاق آفریقا و برزیل ۱۰ هزار تومان،هویج ۲هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گفته وی قیمت میوه در روزهای آتی را نمی توان پیش بینی کرد بلکه باید منتظر ماند و دید که بازار به کدام سمت و سو می رود.

مهاجران اظهار کرد: فرا رسیدن عید قربان نمی تواند بر شرایط بازار تاثیر گذار باشد چرا که مغازه ها مملو از میوه است و تعطیلی یک روزه نمی تواند افزایش قیمت را به همراه داشته باشد.
باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..