روزهای ناخوش دولت تدبیر در یزد:

سازناکوک معاون مدیرکل برای دولت دراستان یزد/چرا اطلاع رسانی دولت لنگ می زند

با گذشت هفته دولت رسما مشخص شد که اطلاع رسانی دولت در استان یزد لنگ زیادی می زند.

به گزارش یزدی نیوزتابناک نوشت:جبهه منتقدان دولت طی چند ماه اخیر عملا انتقادهای تندی را به عملکرد دولت وارد می کنند که بنا به دلایلی نامشخص شواهد موجود نشان می دهد تیم اطلاع رسانی دولت در استان علاقه ای برای پاسخگویی و از همه مهمتر روشن کردن مسائل مبهم را برای افکار عمومی ندارد.

این مسائل در حالی بیان می شود که یکی معاونین مدیرکل استانداری یزد که با روی کار آمدن دولت تدبیر به این سمت گمارده شده است در حیاط خلوت خود با انتشار مطالب تند و انتقادی رسما فعالیت های دولت را زیر سوال می برد.

فرد مذکور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز آشکار درحمایت از جریان های خاص وارد عمل شده بود،این روزها برای برخی از سایت های خبری بدون مجوز و همچنین در کانال و گروههای تلگرامی به نقد و انتقاد از وضعیت موجود می پردازد.

وی همچنین با انتشار برخی مطالب به طور غیر مستقیم فضای سیاسی را برای تبلیغ رییس دولت قبل در استان یزد در حال آماده سازی دارد.

در همین حال یکی از خبرنگاران یزدی در یکی از گروههای اجتماعی خطاب به این فرد نوشت: به این دوست بزرگوار که به برکت فضای باز ایجاد شده برای نویسندگان و منتقدان، پس از سال ها دست به قلم شده اند یادآور شویم اگرچه با برخی از یادداشت ها و نقدهای شما من حیث المجموع موافق هستیم خاصه در مباحثی همچون اقتصاد مقاومتی یا تأکید بر نادیده نگرفتن خدمات انجام شده! اما وقتی پای حمله به دولت فعلی به میان می آید آن هم در مقایسه با دولتی که در بسیاری از امور چندان منطقی و عاقلانه گام بر نداشته است! احساس می کنیم غلبه علائق حزبی بر منطق انتقاد؛ سایه سنگینی بر کلام ایشان می اندازد که گاه عجیب است، گاه شائبه برانگیز و گاه بعید! و در این موارد سه گانه، طبیعتا تقابل و تضادی احساسی به وجود خواهد آمد که نمی تواند برای طرفین تقابل مفید و تأثیرگذار باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..